Nej jag håller med dig pregga. Vi ska lägga ner denna diskussionen. Jag har läst alldeles för mycket, både på univeristet och av eget intresse om detta med gener, arv, det naturliga urvalet (som även gäller det sexuella urvalet) och genetik och har alldeles för mycket att säga om den saken för att vi ska ta det här. Vi släpper det!
För mig är det bara positiva känslor. Älskar det ämnen och kan prata länge om det!
Pregga skrev 2010-04-14 11:10:18 följande:
Sweetlily samt kära leken. jag håller inte riktigt med er, då jag läst om att det ligger i kvinnans natur att finna den starka mannen med bra genetik. å det handlar inte bara om dofter utan om utseende! Å kallas jag då ytlig, ja men då e jag väl det =) jag skulle aldrig attraheras av en man som var skäggig, hårig osv. Vilket i sin tur bara e bra för er egenteligen, då får ni ju ha er man för er själva, för jag skulle inte titta åt han om han va hårig. Men som jag sa-vi är alla olika, å tur e väl det, tänk om alla skulle vilja ha min eller din man, hua jobbigt läge. jag älskar shopping å parfymer, det e skitkul å vara mån om sitt yttre enl mig :) Men nu släpper jag detta ämne då det verkar röra upp känslor :)