Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

MIN ÄLSKADE NALLE  <3 <3
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-10-21 08:06:13 följande:
    okej NU visades bilden som den ska. hihi och ja sot ar han!
    Hihi tack gumman, som jag älskar honnom :) ang kisseriet, min son sov hela natten idag :) fr kl 01.00-07.23 :) men då var blöjan helt torr å jag blev orolig så jag tog av han naken å blåste lite på magen å då kissade han, hihihi  han bajjar ju som sagt en hel del å kissandet set man ju inte direkt med undantag fr de gng då han kissar rakt på mig, hahaha men han kissar nog mja som vanligt eller ja ett par gng om dan..vet ej exakt. Ang bröstvårtor så har jag åxå plana sådana å hade samma gissel som dig med pumpen, den fick inte riktigt tag...jag försökte ändå å ibland så gick det jättebra å ibland nada.
    Han har gått fr att äta varje timma till varannan var 3dje :) va det gäller naveln så håll bara koll på det å kanske be ngn på bvc å kolla? jag hade testat med koksalt, haha men det gör jag ju med allt å tycker att det funkar toppen :)
    Hur känns det att vara hemma nu då?
    kram
  • Bubbis10

Stackars mitt lilla hjärta, han låg på skötbordet å tittade på ngt så antagligen glömde han av mig,vänder sig om å ser mig å blev så rädd...hua,lilla underläppen åkte ut å han ryckte till, men mamma kom till undsättning med många pussar såklart :)

• Bubbis10

Aså idag fick jag mig en smärre chock å ville bara kräkas...fr ringde mig å mitt x kräver dna test på vår son, nu tar dom bara saliv men jag trodde FN inte det var sant, rasande e jag å han har inte sagt ngt till mig heller innan att han ville ha det-snacka om att bli huggen i ryggen!
    jäkla kräk! klart som fasiken att det e hans son, å det sa han med-jag vet att det e min son men jag vill ha det svart på vitt. IDIOT!

• Bubbis10

Tack regnbågslyckaHjärta, ja han e störd. Elinnnn svarar imon kväll eller snartast, e superstressad ska ju ha dop imon så jag håller på för fullt här men det e svårt att få så mktbgjort när man har en liten mammegris å min lille bara vill bli buren av mig, hihi kramr

• Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-10-24 19:45:08 följande:
    HEEEEEEJ Brudar!!!

Här e allt finemang.
    Alvin väger nära 6 kg hihihi underbart, Gnuggar tänder i mun och behöver säkerligen en bitring.

PREGGA idiot vadå svart på vitt suck.... han vet att det ör hans son men vadååå
    Han e ju kopia av sin fader
    Heeej, kikar in som snabbast då jag e helt slut efter ett fantastiskt dop igår, hihi det var såå lyckat :)
    Min lilleman har sovit 2 nätter i rad hela natten , han åt kl 01.00 ca -07.23 :)

ja jag vet gumman, han e sååå lik sin pappa-en liten mini.
    han säjer ju det med-jag vet att han e min å han e jättelik mig men jag har 1% osäkerhet då jag inte litar på dig!
    SAY WHAT?????? Det ÄR hans son, men han vill väl i vanlig ordning bara kränka mig.
    Nu ska jag skura golv innan sovdags...puss
  • Bubbis10
    tetta skrev 2010-10-26 21:11:24 följande:
    Hej på er!

Lill tjejen har fått torsk.. :(
    Baddar med vichy vtn och vatten blandat med bikarbonat. Men ska in till bvc för att få ngt annat.
    Det har gått över till mig så jag har f****at ont! Samma smärta som förra gången med Linnéa :(
    Nu är det inget kul att amma kan jag säga. Pinar igenom det. Jag har ju massa mat! ;(
    Har inga sår eller ngt annat. Inte ens haft mjölkstockning så får man sån här skit...

annars mår vi super bra. Planerar dop. Barnen ska sjunga för oss. Så det ska bli skoj.
    Men fy va jobbigt, uch..tack å lov så har lilleman klarat sig än sålänge. Dottern fick det aldrig heller å jag har hört att det gör sjukt ont att amma om man får det.

Tjejer-jag har inte glömt av er å hoppas att allt e bra, har bara så sjukt fullt upp..har just diskat å ska ta tvätten snart här, kan vara glad om jag hinner å skita helt ärligt, hahaha
    sen har jag såååå ont i munnen, min visdomstand jobbar sig å när dom skulle röntga tanden å röntgade dom fel...å upptäckte då en cysta i käken under tanden framför. man gör inget åt den just nu sålänge som jag ammar för infektionsrisken å växer den inte eller att jag får ont så ska vi avvakta. suck....
    men den skulle tydligen inte vara farlig som jag förstod...men vi får se. jag ska amma han 1 år så får jag fixa bort den efter det om jag kan vänta så länge så den inte växer sig större å gör ont vill säja.
    Hoppas inte..
  • Bubbis10
    tetta skrev 2010-10-27 09:41:52 följande:
    Det gör sjukt ont!
    Fick mycostatin till mig och henne.  Dessutom har det kommit ett sår nu.. amningsnapp funkar inte så nu ammar jag och skriker mig igenom det. :(
    Ser det inte bättre ut på fredag så får jag antibiotika mot det.
    Detta är inget man önskar ska drabba andra.  För det är en pina..
    Men fy va hemskt, ja jag vet ju hur det e att ha ont iallafall då jag blödde rejält fr båda brösten i början, jag grät av smärta å varje amning var ångestladdat, men nu går det såå bra å inga sår. Hoppas det försvinner snarast för dig din stackare...

har pratat med Fr som står bakom mitt beslut att strypa allt umgänge för mitt x å dominic för en tid framöver.
  • Bubbis10

Ang vikt så gick jag upp 22 kg med Dominic å har gått ner allt igen :) å jag äter som vanligt, ja inte 3 lagade mål om dan men 1, haha å allt annat som man ska. typ 5 mål om dan.
    regnbågslycka-Tack för länken, gulliga du :)

• Bubbis10
    Regnbågslycka skrev 2010-10-31 19:53:54 följande:
    Varsågod vännen...någon som lärt sig att tacka iallafall hehe Tungan ute
    Vi har fått hem vår napp till prinsen, den är jättefin. Får dock vänta
    lite innan han kan ha just den.
    Hoppas allt e bra me dig och barnen?!

Kramar {#emotions_dlg.flower}
    Du e så söt som tänker på oss andra å det tillhör god ton att tacka Flört  jodå allt e bra med min å barnen, mina små busfrö :) tack å lov så har vi klarat oss undan förskylning än sålänge iallafall.
    hur e det med dig vännen å dina små?
    Kramar om{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10