Vi fortsätter, Bf aug 10

MIN ÄLSKADE NALLE <3 <3

Stackars mitt lilla hjärta, han låg på skötbordet å tittade på ngt så antagligen glömde han av mig,vänder sig om å ser mig å blev så rädd...hua,lilla underläppen åkte ut å han ryckte till, men mamma kom till undsättning med många pussar såklart :)
Aså idag fick jag mig en smärre chock å ville bara kräkas...fr ringde mig å mitt x kräver dna test på vår son, nu tar dom bara saliv men jag trodde FN inte det var sant, rasande e jag å han har inte sagt ngt till mig heller innan att han ville ha det-snacka om att bli huggen i ryggen!
jäkla kräk! klart som fasiken att det e hans son, å det sa han med-jag vet att det e min son men jag vill ha det svart på vitt. IDIOT!
Tack regnbågslycka
, ja han e störd. Elinnnn svarar imon kväll eller snartast, e superstressad ska ju ha dop imon så jag håller på för fullt här men det e svårt att få så mktbgjort när man har en liten mammegris å min lille bara vill bli buren av mig, hihi kramr
Ang vikt så gick jag upp 22 kg med Dominic å har gått ner allt igen :) å jag äter som vanligt, ja inte 3 lagade mål om dan men 1, haha å allt annat som man ska. typ 5 mål om dan.
regnbågslycka-Tack för länken, gulliga du :)

jodå allt e bra med min å barnen, mina små busfrö :) tack å lov så har vi klarat oss undan förskylning än sålänge iallafall.