Inlägg från: den kära leken |Visa alla inlägg
  • den kära leken

Vi fortsätter, Bf aug 10

Åhh jag vet. Man kan inte låta bli. Vi ska köpa spjälsäng imorgon. Må tro jag kommer gå och kolla på den och hänga alla andra saker där. Måste ta kort på koftan jag stickat och lägga upp här men det blir liksom inte va på kvällen när jag kommer hem.

SweetLilly skrev 2010-04-16 10:15:09 följande:
    Tack! Ja jag skrev upp en liten lista med priser igår, men den kanske försvann i nån annan diskution Men gjorde massa fynd och nu kan jag inte låta bli att tafsa på alla fina saker hihihi
  • den kära leken

Jag är utbildad till sömerska och har ett stort intresse av handarbete. Skulle gärna gå på träslöjden med men man va ju tvungen att välja. Har jobbat ett atg som sömmerska men det är inget jag skulle göra igen. Fy vad jobbigt det var.

SweetLilly skrev 2010-04-16 10:22:55 följande:
    ja den vill ja se! vad duktig du är som stickar! Jag kan inte alls sånt, jag hade träslöjd i skolan ist
  • den kära leken

Ja och så alla sura kärringar. Fasr man tröttnade på att sy bröllopsklänningar med. Blivande brudar kan va rätt hysteriska de med ;)

SweetLilly skrev 2010-04-16 10:28:08 följande:
    ja det kan jag tänka mig, är nog ett slitsamt jobb för nacke/axlar också!
  • den kära leken

Vad är goboken?

Lysmasken skrev 2010-04-16 10:27:48 följande:
    Har för mig att dom ringde inte alls. Goboken vet jag att dom brukar ringa å erbjuda ett paket.
  • den kära leken

Måste understryka att jag var det inte. Var kolugn, haha. Inte på något sätt ;) Är ju snart 2 år sedan och jag börjar väl lugna ner mig igen. Haha

SweetLilly skrev 2010-04-16 10:34:26 följande:
    haha ja de kan ju vara det, haha
  • den kära leken

Men kommer det om man beställer gratispaketet. Jag vill inte ha nån gobok. Tror jag skippar gratispaket. Inget är gratis.

Lysmasken skrev 2010-04-16 10:40:01 följande: