• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • SweetLilly

Morrn morrn! Iag kommer mamma, och jag vaknade supertidigt och kunde inte somna om, så jag klev upp coh dammsög! Helt otroligt att jag orkade det, men jag får väl sota för det lite längre fram antar jag, ska nog försök aatt sova lite till iaf..

Så jag kommer inte komma in på ett par dagar antar jag så ni får ha det så fint!

Lilla pyret väntas 100804
  • den kära leken

Pregga: Du verkar vid rätt gott mod. Det är ju underbart för barnet om den får tillgång till båda sina föräldrar och om ni kan va vänner. Hoppas verkligen att ni kan va det nu. Åhhh tusen grattis till det. Jag har bara en liten undring, nu när han vänt så snabbt. Är det så att han insett att han aldrig kommer få vårdnaden nu?

BF 100817
  • den kära leken

Lycka till med mamma =)

SweetLilly skrev 2010-02-25 07:40:33 följande:
    Morrn morrn! Iag kommer mamma, och jag vaknade supertidigt och kunde inte somna om, så jag klev upp coh dammsög! Helt otroligt att jag orkade det, men jag får väl sota för det lite längre fram antar jag, ska nog försök aatt sova lite till iaf.. Så jag kommer inte komma in på ett par dagar antar jag så ni får ha det så fint!
    BF 100817
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-02-25 07:46:25 följande:
    Lycka till med mamma =)
    tack =P Jag läre behöva det, hehe
    Lilla pyret väntas 100804
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-02-25 07:45:44 följande:
    Pregga: Du verkar vid rätt gott mod. Det är ju underbart för barnet om den får tillgång till båda sina föräldrar och om ni kan va vänner. Hoppas verkligen att ni kan va det nu. Åhhh tusen grattis till det. Jag har bara en liten undring, nu när han vänt så snabbt. Är det så att han insett att han aldrig kommer få vårdnaden nu?
    Haha asså det va det mi väninna sa så fort vi var själva, Tror du han e ute efter gemensam vårdnad nu? hm...kanske men det kommer inte att hända.asså jag vet inte om denna vändning bara var tillfällig faktiskt, för han kan göra så...jättegullig ena dagen å sen tvärvänder det igen. Han köpte en burk me cocos fett till mig igår, svindyr. sen när han åkte så sa han -vi hörs....
    å när vi kom in på Bb å när det e dags så sa jag, men jag har redan fixat bil upp till sjukan, då blev han sne å sa-har jag inget å vara med på eller å säja till om? det e la för fan jag so ska köra upp dig?! Jag svarade helt lungt att, me tanke på din totala frånvaro så planerar jag utefter den. får la se nu vad hans nästa steg e .....han kom ju nu när jag inte hört av mig alls....Men han kommer INTE få gemensam vårdnad.
    jo han sa ju att hans dotter skulle minsann inte heta det namn som jag valt, men jag sa igår...heeelt lungt! hon ska heta såhär...han blev tyst å sa inget...sen åkte han¨å inte ett ljud mer nu...
  • Bubbis10

har varit flytingfri ett tag, men nu har det kommit tillbax rejält....hur e det med er andra på den punkten?
    å förskylningen har tagit rejält me fart...

• den kära leken

Det är bra att du har klart för dig hur du vill ha det. Jag tror inte han kan övertala dig till nåt du inte vill. Du har stenkoll bruden =)

Hoppas nu han sköter sig och vill vara en del av sin dotters liv.

Tusen kramar till dig pregga!

Pregga skrev 2010-02-25 07:55:14 följande:
    Haha asså det va det mi väninna sa så fort vi var själva, Tror du han e ute efter gemensam vårdnad nu? hm...kanske men det kommer inte att hända.asså jag vet inte om denna vändning bara var tillfällig faktiskt, för han kan göra så...jättegullig ena dagen å sen tvärvänder det igen. Han köpte en burk me cocos fett till mig igår, svindyr. sen när han åkte så sa han -vi hörs.... å när vi kom in på Bb å när det e dags så sa jag, men jag har redan fixat bil upp till sjukan, då blev han sne å sa-har jag inget å vara med på eller å säja till om? det e la för fan jag so ska köra upp dig?! Jag svarade helt lungt att, me tanke på din totala frånvaro så planerar jag utefter den. får la se nu vad hans nästa steg e .....han kom ju nu när jag inte hört av mig alls....Men han kommer INTE få gemensam vårdnad. jo han sa ju att hans dotter skulle minsann inte heta det namn som jag valt, men jag sa igår...heeelt lungt! hon ska heta såhär...han blev tyst å sa inget...sen åkte han¨å inte ett ljud mer nu...
    BF 100817
  • den kära leken

Jo här är det jämn ström där nere =)

Inte förkyld men ständigt täppt i näsan. Det är asdrygt.

Pregga skrev 2010-02-25 07:58:45 följande:
    har varit flytingfri ett tag, men nu har det kommit tillbax rejält....hur e det med er andra på den punkten? å förskylningen har tagit rejält me fart...
    BF 100817
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-02-25 08:01:08 följande:
    Det är bra att du har klart för dig hur du vill ha det. Jag tror inte han kan övertala dig till nåt du inte vill. Du har stenkoll bruden =)Hoppas nu han sköter sig och vill vara en del av sin dotters liv. Tusen kramar till dig pregga!
    hihi meh gumman...du kickar igång mina gravhomoner nu på morrn ju, hihihi nej jag har blivit så mkt starkare än jag trodde själv, blev faktiskt lite förvånad jag med. =)
    Om det e en dotter det vet vi ju inte, men han tror stenhårt på det då jag blev gravid runt samma datum som hans mamma gick bort, hm...kanske...asså jag bryr mig inte om vad det blir för kön. bara den e frisk å fin :) men av min grav att döma så blir det en tös till....men men, det återstår att se  det spelar som sagt inte ngn roll...

tusen kramar tillbax {#lang_emotions_heart}
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-02-25 08:02:18 följande:
    Jo här är det jämn ström där nere =) Inte förkyld men ständigt täppt i näsan. Det är asdrygt.
    hahaha jämn ström..asg, jo det var ju så här med, sen avtog det för att nu komma tillbax rejält, känns ju som om vattnet går emellanåt. euw.....
    jag trodde jag klarat mig nu när lillan vart förskyld i 3 v snart, men inte....nu kom det rejält...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10