• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • den kära leken

Det är bara att koka the och bädda ner sig. Ingen skola för din del. =)

Pregga skrev 2010-02-25 08:06:44 följande:
    hahaha jämn ström..asg, jo det var ju så här med, sen avtog det för att nu komma tillbax rejält, känns ju som om vattnet går emellanåt. euw..... jag trodde jag klarat mig nu när lillan vart förskyld i 3 v snart, men inte....nu kom det rejält...
    BF 100817
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-02-25 08:10:19 följande:
    Det är bara att koka the och bädda ner sig. Ingen skola för din del. =)
    hehe nej det blir ingen kurs för mig, pratade just me dom i tel å fick en tid på tis....åå mitt te e slut nu ju.....suck....
  • Bubbis10

Näe jag får ta å lägga mig lite till innan jag ska ut på ärenden...sover lite kasst när det e jobigt me andningen...uch..å hua....haha
    kram sålänge{#lang_emotions_flower}

• den kära leken

Kram på dig och sov nu bort förkylningen!

Pregga skrev 2010-02-25 08:16:57 följande:
    Näe jag får ta å lägga mig lite till innan jag ska ut på ärenden...sover lite kasst när det e jobigt me andningen...uch..å hua....haha kram sålänge
    BF 100817
  • Angel20
    Pregga skrev 2010-02-25 07:58:45 följande:
    har varit flytingfri ett tag, men nu har det kommit tillbax rejält....hur e det med er andra på den punkten?å förskylningen har tagit rejält me fart...

d kommer från å till, men d går nog inte en hel dag utan... uscha!! =o)

å du pregga, jag tror du gör rätt i att inte ta detta besök på så stort allvar, d kan lika gärna va ett nytt drag i hans spel... han vill ha kontroll!! d läskiga e att d låter som han bara kommer när han känner för d och tror att han kan styra å ställa... d e svårt å veta vart man har honom!

du kommer lösa detta på bästa sätt för ditt barn d e jag övertygad om! =0)

krya på dig, här har vi ingen förkylning, men jag nyser som aldrig förr, nyser t  o m i sömnen, då e d illa!

• mammailund85

Pregga jag tycker du verkar ha hanterat hans besök bra. Bra att du håller fast vid det du planerat, ja menar han har ju inte varit så delaktig innan och man kan ju inte lita på att han kommer vara det nu heller. Sen är det ju förstås jättebra om ni kan samarbeta kring barnet. Krya på din förkylning!

Med mig är det fint. Ska på min första körlektion idag och är lite nervös för det. Planen är att lyckas ta körkort innan bebisen kommer.  
  • Angel20
    Malten skrev 2010-02-25 10:03:59 följande:
    Pregga jag tycker du verkar ha hanterat hans besök bra. Bra att du håller fast vid det du planerat, ja menar han har ju inte varit så delaktig innan och man kan ju inte lita på att han kommer vara det nu heller. Sen är det ju förstås jättebra om ni kan samarbeta kring barnet. Krya på din förkylning! Med mig är det fint. Ska på min första körlektion idag och är lite nervös för det. Planen är att lyckas ta körkort innan bebisen kommer.  
    åh lycka till!! d kommer gå kanoners...
  • lillabambi
    Malten skrev 2010-02-25 10:03:59 följande:
    Pregga jag tycker du verkar ha hanterat hans besök bra. Bra att du håller fast vid det du planerat, ja menar han har ju inte varit så delaktig innan och man kan ju inte lita på att han kommer vara det nu heller. Sen är det ju förstås jättebra om ni kan samarbeta kring barnet. Krya på din förkylning! Med mig är det fint. Ska på min första körlektion idag och är lite nervös för det. Planen är att lyckas ta körkort innan bebisen kommer.  
    Hoppas det går bra och lycka till :)
  • sofie och laura

Hej hej brudar!

SER ATT DET DÄR ANGEL SOUNDS HAR DISKUTERA, min Bm avrådde mig med att köpa en hon blev nästan arg =/ oj förlåt typ sa jag hahahha!

Näe här går saker och ting frammåt skall skriva kontrakt på huset nästa vecka samt besikta den!

Pregga- Du kunde inte bemöta han på bättre sätt, gud vad stark du e gumman som person=) Förlåt har inte varit inne på ett tag =(
    Än känner jag bebben som en fisk men igår sparka den lite grann!
    Så när det kicklar på insidan då ler jag som en ängel=)

På måndag har jag mitt rul och jag e bara i v 16+3 då?? tidigt eller ? puss i massor på er

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10