• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    Angel20 skrev 2010-02-25 12:29:19 följande:
    å nej! fasen d e så jävulskt dyrt med käftdoktorn... din stackare!!
    haha jo det e ju hutlöst dyrt, sen ska man ju helst undvika tandläkaren som gravid...så så länge jag inte har ont av det så får det vänta lite,..har dock en liten vass kant nu, suck....men det va likadant när jag väntade lillan.....
  • Bubbis10

Har nog bitit av en liten bit amalgan, men det kommer la ut den naturliga vägen? tänker på kvicksilvret?

• Angel20
    Pregga skrev 2010-02-25 12:30:43 följande:
    haha jo det e ju hutlöst dyrt, sen ska man ju helst undvika tandläkaren som gravid...så så länge jag inte har ont av det så får det vänta lite,..har dock en liten vass kant nu, suck....men det va likadant när jag väntade lillan.....
    ja men får du minsta ont av d så gå dit, d kan juh bli dyrare om man väntar... men jag förstår precis va du menar, jag vågar mig nog inte dit förrän trollet e fött om jag inte måste!
  • Bubbis10
    Angel20 skrev 2010-02-25 12:37:11 följande:
    ja men får du minsta ont av d så gå dit, d kan juh bli dyrare om man väntar... men jag förstår precis va du menar, jag vågar mig nog inte dit förrän trollet e fött om jag inte måste!
    näe det får ju bli så, jag har ju inte ont av det ....än, tack å lov...(ta i trä) men e mer orolig för mitt x e ju hypokondriker...å börjar ju varje gng med kvicksilverförgiftning osv osv....men jag går inte om jag inte måste. tar det när liten e ute..
  • Bubbis10

haha jo mitt x sa det med-har du gråtit mkt? du är mörk under ögonen? sover du inte bra? hahahaha
    jag va inte mörk under ögonen, jag gråter inte pga han utan har gjort ngn gång pga oro-inget annat! å jag sover mkt bra....men han ville väl höra att jag bryter ihop utan han....hahahahah mm, eller hur :)

• Angel20
    Pregga skrev 2010-02-25 12:39:53 följande:
    näe det får ju bli så, jag har ju inte ont av det ....än, tack å lov...(ta i trä) men e mer orolig för mitt x e ju hypokondriker...å börjar ju varje gng med kvicksilverförgiftning osv osv....men jag går inte om jag inte måste. tar det när liten e ute..

äsch, säg inget till honom!! =0)

Pregga skrev 2010-02-25 12:43:51 följande:
    haha jo mitt x sa det med-har du gråtit mkt? du är mörk under ögonen? sover du inte bra? hahahahajag va inte mörk under ögonen, jag gråter inte pga han utan har gjort ngn gång pga oro-inget annat! å jag sover mkt bra....men han ville väl höra att jag bryter ihop utan han....hahahahah mm, eller hur :)
    men döööh, hahaha... jag ser ut som ett lik, e kolsvart runt ögonen och blek å flammig i ansiktet, å jag sover bra, gråter sällan!! =0)
    men tydligen så verkar ditt x ha nått negativt att säga om d mesta... haha jag trodde brösten blev mindre om man åt för dåligt?? =0P
  • sofie och laura
    Pregga skrev 2010-02-25 12:18:10 följande:
    Nu börjas det, tänderna ryker! för det e ngt som ni gravida ska veta att era tänder blir mkt mer sköra när man väntar smått. me lillan fick jag både hål å gu vet vad.... jag äter ändå nästan inget godis. Tog en karamell nu å tanden sprack där en gammal lagning är...suck, bara att gratulera ju....då börjas det.d..
    samma här... Mina tänder är så dåliga har fått ryka ut då vissa inte gått och räddatv=( men men vi får vänta tills ungarna e ute så man får gå till tandläkaren och bli ännu fattigare=)
  • den kära leken

Men vad beror det på det där med tänderna? Själv blöder jag i tandköttet som aldrig förr.

BF 100817
  • carohl
    sofie och laura skrev 2010-02-25 13:20:41 följande:
    samma här... Mina tänder är så dåliga har fått ryka ut då vissa inte gått och räddatv=( men men vi får vänta tills ungarna e ute så man får gå till tandläkaren och bli ännu fattigare=)
    Ungarna? väntar du två???
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100818~☆*★~
  • carohl

Fyfan vad jag är slut nu! Igår jobbade jag ju ett dygnspass utan att jag ens hade haft det i tankarna och idag efter att ha jobbat 24 tim och 15 min så var jag tvungen att gå på utbildning i några timmar i en mrök lokal. Jag är slut som artist nu!!!!!!!!!!!!!!!!!

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100818~☆*★~
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10