Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

Vi fortsätter, Bf aug 10

hej tjejer.....
    Länge sen man var in här nu..... Här händer det en massa, äter för fullamuggar, vänder sig från mage till rygg och rygg till mage, babblar och skrattar, en tand har nästan spruckigt igenom.

Själv har jag jätte problem med en ond rygg, ska till en massör den 12 och göra röntgen o grejer, har troligtvis en fog inflammation plus nå mer han inte kunde svara på...

• lillabambi
    Kitty 82 skrev 2011-01-03 18:50:53 följande:
    Jaha mina damer sista testet jag tog med RFSU visade svagt plus iaf. Har BIM den 7-10 januari så det är ju en tid kvar därav kanske man fr så jäkla svagt.

Men anongen nervös e man ju må jag säja. Liksom 3mån efter andra k-snittet så man kanske får gå hos en specialbm nu? Någon som vet?
    inte en aning om den frågan där du :/
    Är detta planerat?
  • lillabambi
    Kitty 82 skrev 2011-01-03 19:24:12 följande:
    Jäkligt förvånad och chockad för jag måste ju blivit gravid då vi skyddade oss.
    Men tydligen kan allt hända.
    Jag tror p ödet så allt har väl en mening även detta .
    tydligen så skyddades inte tillräckligt..... hur skyddade ni er?
  • lillabambi

Kikar in och säger hej när jag ändå ä'r inne,  har de lite tufft nu så är knappt inne nått! men kikar in här på fl ochkikar mailen emellanåt så skicka gärna där, hinner aldrig gå igenom sidorna här i tråden :P
  • lillabambi
    puchelina88 skrev 2011-02-09 06:33:48 följande:
    Hej
    ja har en fråga till er
    Min viktor har bara sovit kanske 20 min på fm och 20 min på fm
    men i går vakna han 6 somna om vid 7 och sob till 10,sen va han vaken somna vid 13 tiden vakna vid 15 tiden sen va han vaken en stund sen gick vi ut i vagnen då somna han vid 16.30 vakna 18.00 sen va han vaken till 20 och somna typ då och nu sover han forfarande!
    ska dom sova så här mycket??
    Min lille MIlles dygnsrytm: Vaknar runt sex får välling somnar om, vaknar kl 10 ä'ter gröt, somnar vid ett sover 20 min-30 min vaken till 15.30 sover sen 20 min-30 min, somnar för natten mellan 17.30-18.30
  • lillabambi

Hoppas de är bra med er alla?
    Lite extra tankar till sofie och laura hoppas de går bra för er och att det går åt rätt håll{#emotions_dlg.flower}

Här är allt bra efter en helg med feber för Mille, första "sjukdomen" för han, han hade närmare 40 graders feber och var inte alls långt ifrån att torka ut, usch så fort de går, fick peta i han droppvis med vatten när han sov, han sov istortsätt i 24 timmar med lite blöjbyten och så.

Idag har han suttit helt själv utan stöd av något, han är så duktig våran lille Mille :)

Bubbis10 vännen hur går det för dig ? Tänker på dig!

Kram på er alla :) 

• lillabambi
    Bubbis10 skrev 2011-02-22 11:04:19 följande:
    haha jo pyton å kungsboa..blocket :)
    haha klockrent  ju ;)
  • lillabambi
    Bubbis10 skrev 2011-02-22 11:56:58 följande:
    hahaha jaa ryggradslös orm..det ska jag nog fixa då jag gjort det....*host* innan...hahahahhaah
    hahaha :D
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10