Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nu e jag inne.... dottern sov middag sent så nattningen blev lllllllllåååååååååånnnnnnnngggggggg...

• knyzzel
    Pregga skrev 2010-06-28 00:08:22 följande:
    ojoj, ja jag ska iväg till tvättstugan nu, e klar om ca 45 min, haha underbart ju..suck.....
    Men du kommer väl igen?!Gråter
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-06-28 00:43:33 följande:
    knyzzel e du kvar? haha
    Japp e bara lite som ska bloggas om jöööööööööö
  • knyzzel

Nä, du gumman vi får höras en annan dag. Börjar bli trött i ryggen nu. D blir i alla fall Ikea på Söndag med min bror , hans fru å så vi förstås. Kram på dej å sov så gott.

• knyzzel

Hej hej...  BARA 25 DAGAR KVAR NU!  Jag kan inte fatta d! Ska städa hela dagen sen ska jag jobba ikväll. Har sista passet i morronkväll.
    Har bestämt me min brödrar att vi ska till IKEA på Söndag å handla d sista. Min sambo å min brors fru ska oxå me förstås. Ska bli RRRRRRRROOOOOOOOLLLLLLLLLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGGGGGGGGGGTTTTTTTTTSkrattande

Tänkte Storstäda den 21 så att här e RIKTIGT rent när jag å prinsen åker hem. Sen får man ju ta d lugnt några veckor, ingen damsugare, inga trappor eller tunga lyft.... suck....

• knyzzel
    Pregga skrev 2010-06-28 13:02:36 följande:
    Tjejer

Detta är AKUT!!!!!!!!!!!!!!!

var ute å gick, skulle till vc å kolla mina bett på kroppen, å vad händer på vägen? jo det spallar till ngt blött som rinner ner för mina ben, hon på vc tog med mig upp till mvc direkt.
    Jag e supernojjig nu att det e vattnet som går, det e INTE dags än....har varit öm över magen i 2 dagar men tänker att det e huden som e spänd som ett trummskinn, så stor som jag e nu var jag när jag fick lillan å större ska jag ju bli, så jag tänkte attd et va d.

Min bm sa att jag skulle avvakta å se om det rann mer under dagen för då skulle jag åka in.
    men att det kunde vara lilleman som tryckt till på blåsan, eller att det var en rejäl vattnig flytning-NGN MER????

finns det ngn annan som fått en så rejäl flytning, eller läckt urin?

Känner mig lite panikslagen att det ska vara vattnet?!
    jag e inte redo än...å inte han heller..
    Jo jag har känt precis så, men när byxorna väl hade torkat så luktade d urin... så d blir väl blöjor snart för min del oxå hahahaha.
    Här e d oxå grymt varm å d står helt stilla i luften. Ska snart iväg å jobba 3½ timme Jippi...not...
  • knyzzel
    tetta skrev 2010-06-28 14:26:52 följande:
    Har oxå så. Läkaren sa att det kan vara urinet. När man är gravid så läcker det alltid. Sen sa hon till mig att när man blir äldre är det svårt att hålla tätt. Hon tyckte att jag var gammal! Jag fyller 32!!!
    Men det är vattniga flytningar.
    Men om det kommer igen så åk in till förlossningen för att kolla. De är ju till för sånt!

Här smälter man bort! Fötterna är king size!
    känner mig yr och dåsig. Mår illa. Fast man vill vara ute i det fina vädret så orkar man inget. Det fläktar lite men inte mycket.
    Mina fötter e oxå nått från dinosauriernas tid. Stora å otympliga.
  • knyzzel

Go`morron alla goingar. Sovit gott? Vaknade i natt  med kramp i låren... F-n vad d gjorde ont! Nu börjar nedräkningen på riktigt. Mindre än 25 dagar kvar nu. Köpte en extra chokladkalender i Julas så att vi kan räkna ner dem sista 24 dagarn genom att öppna en lucka.
    Jo, värmeutslag har både jag å dottern i mängder.

carohl skrev 2010-06-29 09:42:17 följande:
    God morgon tjejer! Hur mår ni idag? Haha måste ju berätta... Om inte jag minns fel så kostade våran hensviksäng 895 för två månader sen ungäfer. Igår var vi på ikea för att köpa madrass och täcke (nu är vi klara med alla saker :)) hur som helst så är det 'cirkusvecka' där så sängen kostar endast 295 kr. 600 kr billigare vilket jäkla hån! Haha aja så kan det vara ibland... Sweetlilly: mysigt med tul! Nu måste jag jobba! Suck...
    Gud va bra.  Vi ska dit på söndag hahahaha
  • knyzzel

Go`kväll eller go`morron alla godbitar. Har haft min första dag som mammaledig nu haha! Har inte gjort mycket handlat lite å vet ni jag e redan i full gång med att planera lillprinsens DOP... Nu fattas bara namnet å datumet hahahahahaTungan ute

Fler som tänker i dem banorna? Vi ska ha havstema på dopet....

• knyzzel
    Pregga skrev 2010-07-01 10:08:52 följande:
    japp här e en till som redan klurar på dop, haha
    Go`morron. Men vist e d roligt! Ska du ha något speciellt tema?
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10