Vi fortsätter, Bf aug 10
Nu e jag inne.... dottern sov middag sent så nattningen blev lllllllllåååååååååånnnnnnnngggggggg...
Nu e jag inne.... dottern sov middag sent så nattningen blev lllllllllåååååååååånnnnnnnngggggggg...
Nä, du gumman vi får höras en annan dag. Börjar bli trött i ryggen nu. D blir i alla fall Ikea på Söndag med min bror , hans fru å så vi förstås. Kram på dej å sov så gott.
Hej hej... BARA 25 DAGAR KVAR NU! Jag kan inte fatta d! Ska städa hela dagen sen ska jag jobba ikväll. Har sista passet i morronkväll.
Har bestämt me min brödrar att vi ska till IKEA på Söndag å handla d sista. Min sambo å min brors fru ska oxå me förstås. Ska bli RRRRRRRROOOOOOOOLLLLLLLLLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGGGGGGGGGGTTTTTTTTT
Tänkte Storstäda den 21 så att här e RIKTIGT rent när jag å prinsen åker hem. Sen får man ju ta d lugnt några veckor, ingen damsugare, inga trappor eller tunga lyft.... suck....
Go`morron alla goingar. Sovit gott? Vaknade i natt med kramp i låren... F-n vad d gjorde ont! Nu börjar nedräkningen på riktigt. Mindre än 25 dagar kvar nu. Köpte en extra chokladkalender i Julas så att vi kan räkna ner dem sista 24 dagarn genom att öppna en lucka.
Jo, värmeutslag har både jag å dottern i mängder.
Go`kväll eller go`morron alla godbitar. Har haft min första dag som mammaledig nu haha! Har inte gjort mycket handlat lite å vet ni jag e redan i full gång med att planera lillprinsens DOP... Nu fattas bara namnet å datumet hahahahaha
Fler som tänker i dem banorna? Vi ska ha havstema på dopet....