SweetLilly skrev 2010-06-23 20:46:19 följande:
hej på er, var ett tag sen jag skrev, blev tråkigt sist och tycker inte att jag haft nåt att skriva alls, och ingen verkar ju ha märkt att man vart borta heller..:-/ .. fast vi är ju ett gäng så vem håller reda på alla..
Kul knyzzel att du verkar ha fått datum, själv ska de jävlas ett tag till med mig, får inget datum förren jag är i v36..tidigast, och de kan inte säga i vilken vecka jag s ka få det. En läkare säger v37, och en annan säger att det ska bl så nära BF som möjligt..skojjigt värre..
Jaja.. imorrn åker vi norrut till mor och firar midsommar, så jag komme rinte in nåt mer... Ni får ha en trevlig midsommar...!
Ja, d e jätte skönt. Klödda som f_n när jag väntade lillan. Hade jag varit du så hade jag försökt få tag på överläkaren eller någon annan högre upp å sagt som d va att du mår sämre å sämre... Dem måste ju bara lyssna snart.
Jag e själv inte inne så ofta, så sorry att jag inte tänkt på d, vill ju inte att du känner dig bortglömd på nått vis.
Glad midsommar. Vi ska ner till Simrishamn på lördagen å fira me svärfar å makens systrar med familjer, så dottern får leka me sina älskade kusiner hela dagen.
sofie och laura skrev 2010-06-23 21:25:13 följande:
Men gud 22 juli då har du bebis först åååååååå vad mysigt=)
Undra vems som kommer efter
ja, jag hoppas bara att han tänker stanna där inne tills dess, men d gör han väl?! D e jätte snart å jag har inte handlat färdigt än. Blöjor e ju ett måste

.
Jag tror d blir en av omfödorskorna som kommer efter eller sweetlilly.
carohl skrev 2010-06-23 21:38:25 följande:
24 dagar?! Det är ju INGENTING! Åh vad roligt och vad mysigt

Nallepuhmamma skrev 2010-06-23 21:17:27 följande:
Gokväll tjejer!
vad fasen finns det för huskur mot denna plågsamma halsbrännan?
Den tar knäcken på mig
Den kommer ju fast jag inte äter starkt osv...
Vist citruc (tex c-vitamin) tar jag då jag ta rmina järntabletter och måste ta tyvärr men iaf annars tar jag lungt med dom sakerna som annars ska göra så man får halsbränna.
sen även det där med livmodertappen alltså alla säjer så jäkla olika (Även olika barnmorskor) att man KAN känna på sig själv om man kan ,har rena händer och kortklipta naglar osv...
Men hur fasiken kan man räkna ut cm på sin tapp?
Ja, d e som sagt väldigt snart, nästan så att jag börjar bli nervös ju. Ska bli jätte mysigt. Skönt att slippa vänta hela sommaren oxå.