• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    Ns mamma skrev 2010-04-21 22:26:55 följande:
    Hehe härligt, att se ens barn somna med ett leende på läpparna är ju typ det bästa som finns :)
    jaa det e såå underbart, hon log så stort å sa-mamma jag har haft såå roligt med dig idag, tack ....jisses...min lilla stumpa...{#lang_emotions_heart}
  • mammailund85
    Pregga skrev 2010-04-21 22:19:44 följande:
    oops såg nu att du skrev H&M e lite trött, hihi har haft en heeelt underbar dag/kväll med min dotter....som vi myst, hon låg i sin säng med ett jätteleende...å ville att jag skulle sjunga för henne, haha jag sjunger som en kratta men hon älskar det..
    Låter som en härlig dag :) 
  • Bubbis10
    Ns mamma skrev 2010-04-21 22:32:35 följande:
    Måste bara berätta en sån gullig grej.. Min son har en bästa kompis på dagis, lärarna har berättat att de bara leker med varandra och helst inte vill äta utan bara leka och de säger ofta: nu kommer min bästa kompis när den ena av dom kommer till förskolan. Idag var det utvecklingssamtal och jag fick ett mess av mamman till den andra pojken att han fått frågan vad som är det vackraste han vet och då hade han svarat: att leka med Neo (min son). Sen kom sambon hem efter utv. samtalet ang vår son och då hade de frågat Neo hur en bra kompis skall vara och han hade svarat: som ****(den andra pojken). Tänk att två 3-åringar kan ha sån tight relation..Underbara är dom!
    men ååhhh va gulligt....blir ju lite fuktig i ögat här nästan ju, så söta..hihihi
  • mammailund85

Jag får ingen rutin med niferexen. har tagit dem väldigt oregelbundet. hmm får nog bestämma en tid varje/varannan dag. Tänkte ta en nu men kom på att jag inte skulle ta den i samband med tabletter mot halsbränna som jag just tagit....

Förresten är vi kattvakt nu åt världens sötaste lille rödrandiga Leffe :)  
  • carohl

Jag har just kollat klart på en av de bajsigaste filmer jag någonsin sett.. suck... och nu är jag jättetrött! Ska nog gå och sova istället.
    Pregga gumman imorgon är det TORSDAG! {#lang_emotions_sunny}

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • carohl
    Malten skrev 2010-04-21 22:41:24 följande:
    Jag får ingen rutin med niferexen. har tagit dem väldigt oregelbundet. hmm får nog bestämma en tid varje/varannan dag. Tänkte ta en nu men kom på att jag inte skulle ta den i samband med tabletter mot halsbränna som jag just tagit.... Förresten är vi kattvakt nu åt världens sötaste lille rödrandiga Leffe :)  
    Haha rödrandig Leffe... hihi... vilket roligt namn!
    Jag älskar katter dock men jag är tyvärr allergisk {#lang_emotions_frown}
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • Ns mamma
    Pregga skrev 2010-04-21 22:38:40 följande:
    men ååhhh va gulligt....blir ju lite fuktig i ögat här nästan ju, så söta..hihihi
    Heheh, ja tårarna var inte långt borta här om man säger så..
    Nåt rätt måste jag gjort i min föräldraroll iaf..haha

Känns bara lite jobbigt att de inte ska gå på samma förskola till hösten längre (båda två ska byta till andra). Men jag och den andra mamman har bestämt att vi ska se till att de träffas regelbundet ändå för att uppehålla kontakten.
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-04-21 22:37:49 följande:
    Låter som en härlig dag :) 
    vi har haft det underbart, åkte in till lilla stan typ å gick å köpte lim för naglar då hon köpt nagelsmycke...hihi sen köpte vi örhängen till henne å hon fick ett halsband, sen drog vi å käkade å jag köpte en ny amningskudde å la ut den andra på annons då jag gillade denna bättre, haha på hemvägen stannade vi till å köpte godis till vårt program å varsitt vailjhjärta till fikat efteråt...jag målade hennes naglar, å satte på små smyckan på...hon e såå stolt :)

sen va kl mkt å hon jätte trött, men vilken glad busa som ligger å sover nu :) vi har ägnat hela dan till å bara mysa med varandra...hihihi
    åå jag tycker det e så mys med.
    Malten skrev 2010-04-21 22:41:24 följande:
    Jag får ingen rutin med niferexen. har tagit dem väldigt oregelbundet. hmm får nog bestämma en tid varje/varannan dag. Tänkte ta en nu men kom på att jag inte skulle ta den i samband med tabletter mot halsbränna som jag just tagit.... Förresten är vi kattvakt nu åt världens sötaste lille rödrandiga Leffe :)  
    var likadant för mig i början men jag tar dom med ett glas vatten på kvällen när jag börjar bli trött. Imon ska jag lämna in urinprov till Mvc......hoppas INTE jag har uvi igen....läste om graviditets diabetes, å det skulle jag inte ha gjort...hahhaaha fantasin skenade direkt, men sen läste jag att det e ovanligt å drabbar främst överviktiga..
  • sofie och laura

godmorgon VERKLIGEN!

Har vart bortrest till värmland för att koppla av vissa saker OCH tro mig ingen tele inget ingen data så skööönt!
    Problemet nu är att man har sömnsvårigheter kan inte sova! Mkt tankar mm.

IDAG 24+0 =) whiii Happy!

Pregga hur märkte du om din uvi?
    Måste ringa mvc imorgon och boka ny tid då jag glömde bort  tiden i tisdags.

Har det hänt ngt nytt här inne`?
    pusss

• Lysmasken

Morrn.

Nu är det frukost som gäller, sen köra barnen till dagis & sen hem för att städa/plocka lite skräp överallt.

Isabelle 051204 Filippa 080401 BF 100809
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10