• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-05-01 10:16:24 följande:
    hellu gums :) allt e toppen här, hade en såå mys valborg....hur e det sj?
    hey sis!
    jo den var helt okej var iväg med sonen och kikade brasa... (sambon jobbade) sen hem o fixade tvätt... så den var lugn....
  • SweetLilly

Pregga; det låter ju toppen att ditt ex vill satsa, men samtidigt tycker jag det låter som en väldigt snabb omvänding från allt skit han gjort för bara nån månad sen mot dig? Det är inget han gör för att du ska glömma det här med vårdnad och så? Vill verkligen inte sänka dig eller misstro dig på nåt vis, men många gånger kan viljan att det ska gå bra, ta över förståndet och man tar åt sig allt bra.
    Jag hade nog varit mer försiktig i detta läget, men du vet ju bäst som faktiskt träffar honom

Som sagt, bara 11v drygt kvar för mig innan jag får träffa pyret, helt galet! Tänker på det hela tiden..

Lilla pyret väntas 100806
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-05-01 14:00:55 följande:
    hey sis! jo den var helt okej var iväg med sonen och kikade brasa... (sambon jobbade) sen hem o fixade tvätt... så den var lugn....
    ok, va mys ju :) hihi vi var hemma hos vänner å spelade spel.....=)
    SweetLilly skrev 2010-05-01 14:02:50 följande:
    Pregga; det låter ju toppen att ditt ex vill satsa, men samtidigt tycker jag det låter som en väldigt snabb omvänding från allt skit han gjort för bara nån månad sen mot dig? Det är inget han gör för att du ska glömma det här med vårdnad och så? Vill verkligen inte sänka dig eller misstro dig på nåt vis, men många gånger kan viljan att det ska gå bra, ta över förståndet och man tar åt sig allt bra.Jag hade nog varit mer försiktig i detta läget, men du vet ju bäst som faktiskt träffar honom Som sagt, bara 11v drygt kvar för mig innan jag får träffa pyret, helt galet! Tänker på det hela tiden..
    Tusen tack blomman för omtanken, men jag hade det sj i tanke..tills han pratade giftemål med MIn väninna....hihi men men jag håller ögon å öron öppna...han var ju borta i 3 dagar å sa-när man sitter så , ja då finns det bara tid till en sak å det är att tänka över sitt liv...å min tanke var hos dig å barnen å familjen....å insåg att min plats är med er.....

11 v e ju ingenting gumman :) ååhh så spännande:)
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-05-01 14:09:31 följande:
     Tusen tack blomman för omtanken, men jag hade det sj i tanke..tills han pratade giftemål med MIn väninna....hihi men men jag håller ögon å öron öppna...han var ju borta i 3 dagar å sa-när man sitter så , ja då finns det bara tid till en sak å det är att tänka över sitt liv...å min tanke var hos dig å barnen å familjen....å insåg att min plats är med er.....11 v e ju ingenting gumman :) ååhh så spännande:)
    Ja jag är bara orolig för dig gumman Men om det är så bra som det låetr är dte ju toppen!

Hoppas ni alla har en toppenhelg, nu ska här ätas lunch, och ikväll ska vi ta säsongspremiär med Chevan och åka och äta lite glass eller nåt, bara glida och njuta
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-01 14:16:07 följande:
    Ja jag är bara orolig för dig gumman Men om det är så bra som det låetr är dte ju toppen!Hoppas ni alla har en toppenhelg, nu ska här ätas lunch, och ikväll ska vi ta säsongspremiär med Chevan och åka och äta lite glass eller nåt, bara glida och njuta
    jo jag vet gumman, å jag vet inte hur jag hade klarat mig utan dig å övriga här inne.
    Ni tjejer har vart underbara emot mig, å ni e inte av med mig än...hahaha{#lang_emotions_heart}
    jag hoppas ju såklart att det håller i sig, men kjag vet att man kan fela å som han sa till mig en gng-gumman vill man bli förlåten själv så får man börja med att förlåta andra....

Hoppas ni får en toppendag :) ska själv iväg å handla lite göttans å äta, å fika hos en väninna...kraam å Puss på daj :)
  • sofie och laura

pregga :
    lyssnar på låten nu och hoppas på all kärlek för er och att allt går bra för er familj =) kärlek till er !

• Mandy86
    SweetLilly skrev 2010-05-01 14:02:50 följande:
    Pregga; det låter ju toppen att ditt ex vill satsa, men samtidigt tycker jag det låter som en väldigt snabb omvänding från allt skit han gjort för bara nån månad sen mot dig? Det är inget han gör för att du ska glömma det här med vårdnad och så? Vill verkligen inte sänka dig eller misstro dig på nåt vis, men många gånger kan viljan att det ska gå bra, ta över förståndet och man tar åt sig allt bra.Jag hade nog varit mer försiktig i detta läget, men du vet ju bäst som faktiskt träffar honom Som sagt, bara 11v drygt kvar för mig innan jag får träffa pyret, helt galet! Tänker på det hela tiden..
    Härligt att kunna börja räkna ned :D
    Snart får dem små liven komma uuuut..
    BF 100809
  • SweetLilly
    Mandy86 skrev 2010-05-01 18:13:59 följande:
    ja det känns som att det är så nära att man kan börja räkna ner så.. men det har man ju kunnat hela tiden
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-05-01 17:52:51 följande:
    pregga :lyssnar på låten nu och hoppas på all kärlek för er och att allt går bra för er familj =) kärlek till er !
    naaw, tack så mkt gumman....blir ju alldeles rörd här....du e såå go asså...
    ja den låten e ju definitivr ngt jag aldrig glömmer nu..hihi
    önskar dig allt gott i din fam...puss
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10