• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • mammailund85

Hej på er!

Jag har också en bakfull man här i soffan. Här i Lund är det ju fest hela dan på valborg och jag orkade ändå "hålla igång" från 12-23. Drack jättegod äppelmust och grillade hallomi, grönsaker och banan med choklad i. Idag känns det dock i fogarna att det blev mycket stå och gå igår.
     Idag tar jag det bara lugnt och så kommer de och hämtar katten vi varit kattvakt åt. kommer sakna honom även om han hållt oss lite vakna om nätterna, bra övning inför bebisen hehe :) Tycker den bebisen varit lite väl lugn nu och inte sparkat så mycket som innan, men jag har ju ändå känt den regelbundet så det borde väl inte va nån fara... 
  • Bubbis10

Tjejer hur får man en tråd raderad? som e ens egen?

• Bubbis10

Skrev en tråd ang en väninna som jag ville ta bort nu, men det tycks inte kunna gå, får la maila supporten...

• Lysmasken

100 dagar kvar idag {#lang_emotions_laughing}

Hade tänkt och åka kolla på beg tvillingvagnar idag men bägge var sålda, så typiskt.
    Även tänkt att fixa landet med det kan man glömma då det regnar här

Isabelle 051204 Filippa 080401 BF 100809
  • sofie och laura

Tack PREGGA.

Kunde verkligen inte sova hela natten dessa tankar bara flööög iväg =(
    Men ditt inlägg nu på morgonen fick faktiskt en del av tankarna att försvinna!
    Samt att min mamma lugnat ner mig med =)
    Men den Bm som jag ringde hon fick verkligen mig att känna sig dum hon var så kortfattad samt att hon inte lugnade ner mig......
    Ähhh
    Ska ju njuta nu. det e ju bara ett par  veckor kvar =)

• Malinski79
    Pregga skrev 2010-05-01 11:58:37 följande:
    Tjejer hur får man en tråd raderad? som e ens egen?
    Om du går in på mina favoriter,kan du inte markera dem å ta bort markerade trådar???
  • Malinski79

Måste fråga HUR ni alla gör för att få er sidfot att synas?? jag går in på inställningar å skriver,men det fuinkar inte..Första gången kom hälften med å nu kommer inget alls med {#lang_emotions_frown} *skumt*

• Malinski79
    Malinski79 skrev 2010-05-01 12:52:54 följande:
    Nä kom på att det tas ju bara bort från dina favoriter då,sorry!!!
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-05-01 12:36:45 följande:
    Tack PREGGA.Kunde verkligen inte sova hela natten dessa tankar bara flööög iväg =(Men ditt inlägg nu på morgonen fick faktiskt en del av tankarna att försvinna!Samt att min mamma lugnat ner mig med =)Men den Bm som jag ringde hon fick verkligen mig att känna sig dum hon var så kortfattad samt att hon inte lugnade ner mig......Ähhh Ska ju njuta nu. det e ju bara ett par  veckor kvar =) 
    Så lite gumman, bara glad om jag kan få dig å må ngt bättre :)
    jag ringde ju åxå en Bm som inte hade ngn ampati alls...hon sa-ja men du e väl medveten om det att barnet klarar sig inte nu om det föds?
    asså jag la på å fick mig ett bryt...men tänkte sen när jag lugnat mig att, näe vet du vad, jag ska få min bebis-INGET har tytt på ngt annat.

sant, det går fort nu...hihihi

Tjejer, jag å mitt x (pappan) till det barn jag väntar till vår stora lycka har börjat ses igen...han sa att ibland krävs det ngt som får en att vakna upp.....å att han insett att hans plats är med mig å barnen, sen har han uppvaqktat mig som aldrig förr..hihihi
    känner mig som en sessa här hemma nu...*rodnar*

Fick denna låten igår å så dansade vi lite å han gav mig en puss...lyssna....

">

tårarna rann här,.....
    Malinski79 skrev 2010-05-01 12:52:54 följande:
    Jo om man lagt till ngn annans, men inte om man startat en egen men har mailat dom på support nu.....
  • Bubbis10

Han köpte en hel ny gaderob till mig med flotta mamma kläder, jag känner mig så elagant...även till lillan å prinsen.....

">

sen satte han på denna ,tittade på mig...å tårarna rann på mig medans han pussade mig i ansiktet.....låg å höll om mig hela natten, klappade mig på magen å prinsen gjorde sig tillkänna för pappa....

han har varit rädd för att det inte ska gå vägen denna gng heller....men nu e han säker å känner sig trygg med det....

jag känner mig som en enda stor gående känsla typ...

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10