• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-04-30 10:06:39 följande:
    Go morgon!!!Har haft fullt upp senaste tiden så har bara hunnit läsa vad ni skrivit men inte hunnit skriva själv..Men idag kommer det finnas tid! Är nämligen hemma med dottern idag,hon spydde ner hela vår säng igår kväll när hon sov  Så här har vi valborg med magsjuka *blääää* Men som tur är så spydde hon bara den omgången (änsålänge iaf) Men det är inte kul när man måste börja tvätta både barn, säng å sängkläder,golv, kläder m.m. sååå sent!! Vi som dessutom va bortbjudna till vänner som det va ett tag sen vi träffade,men vad gör man Annars är det toppen här,känner lilla prinsessan mer och mer för varje vecka,å det är ju såååå mysigt!!!!  Hoppas ni andra mår bra oxå!
    men fy din stackare, å lilla dottern såklart...inget trevligt med magsjuka..urk..
    jaa visst e det mysigt att känna de små, hehe jag lyssnar på en låt nu å lilleman shakar loss minsann, hahahahha
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-04-30 10:12:33 följande:
    men fy din stackare, å lilla dottern såklart...inget trevligt med magsjuka..urk..jaa visst e det mysigt att känna de små, hehe jag lyssnar på en låt nu å lilleman shakar loss minsann, hahahahha
    Ja det är rikttigt jäkla vidrigt,speciellt nu när man (jag) har väldigt känslig näsa mot vissa lukter......Men nu tvättar vi för fullt iaf!!!

Så du kommer få en riktig liten disco prins
    Ella 070911
  • carohl
    Malten skrev 2010-04-30 09:59:44 följande:
    Augustibarn, grattis till ny vecka! Jag byter också vecka idag till v24 :)  Är såå trött, kan det vara järnbrist kanske. Måste bli bättre på att ta järntabletterna. Min lille håller igång så fort jag tar det lugnt typ och särskilt när jag ska sova. 
    Grattis till din nya vecka! {#lang_emotions_laughing}
    Malinski79 skrev 2010-04-30 10:06:39 följande:
    Go morgon!!!Har haft fullt upp senaste tiden så har bara hunnit läsa vad ni skrivit men inte hunnit skriva själv..Men idag kommer det finnas tid! Är nämligen hemma med dottern idag,hon spydde ner hela vår säng igår kväll när hon sov  Så här har vi valborg med magsjuka *blääää* Men som tur är så spydde hon bara den omgången (änsålänge iaf) Men det är inte kul när man måste börja tvätta både barn, säng å sängkläder,golv, kläder m.m. sååå sent!! Vi som dessutom va bortbjudna till vänner som det va ett tag sen vi träffade,men vad gör man Annars är det toppen här,känner lilla prinsessan mer och mer för varje vecka,å det är ju såååå mysigt!!!!  Hoppas ni andra mår bra oxå!
    Åh stackars liten, inge roligt med magsjuka {#lang_emotions_frown} Hoppas hon frisknar på sig snart!
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-04-30 10:17:52 följande:
    Ja det är rikttigt jäkla vidrigt,speciellt nu när man (jag) har väldigt känslig näsa mot vissa lukter......Men nu tvättar vi för fullt iaf!!!Så du kommer få en riktig liten disco prins
    hahahaha discoprins, mja det e ju möjligt. pappan har densen i sina gener, dansar sjukt bra...haha

vad det gäller lukter så kan jag åxå vara mkt känslig för det, eller om ngn spottar på gatan...då e det så jag nästan kräks, ändå har jag inte mått illa en dag....
  • Malinski79

Jag har inte heller mått illa nåt alls varken förra graviditeten eller denna,vilket är sjukt skönt!!!!!

hahaha,ja du ser..då är det ju en disco prins =D

Ella 070911
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-04-30 10:20:30 följande:
    Grattis till din nya vecka! Åh stackars liten, inge roligt med magsjuka  Hoppas hon frisknar på sig snart!
    hahahaha Carohl, ditt tele samtal fick mig å asg...du e ju för rolig asså :)
  • ssssssss8
    SweetLilly skrev 2010-04-29 16:27:35 följande:
    Ja jag har ju inte fastnat i sockträsket, även om det är lätt! men jag kanske har några tips iaf.. *Tugga på morot! Det tar bort suget! *Drick vatten med citron *Ät söt frukt just när suget är som allra jobbigast, då får iaf kroppen lite socker men inte så mycket.
    Jag måste försöka med något vattenmelon kanske? Citronvatten har jag inte tänkt på tack för tipset!
  • SweetLilly
    ssssssss8 skrev 2010-04-30 11:02:26 följande:
    Jag måste försöka med något vattenmelon kanske? Citronvatten har jag inte tänkt på tack för tipset!
    ja melon funkar ju det med! det är läskande!

Nu har jag sett film och sovit 2tim, så skönt. Nu ska man bara orka göra resten
    Skulle väl ha behövt handla men det pallar inte mina höfter i dag så det får bli makens uppgift idag.
    Tror vi bara gör pizza hemma, känns enkelt och bra.. eller har nån nåt annat förslag på enkel men lite roligare mat såhär på valbrg..?
    Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly

Joo det måste jag ju berätta! Igår kväll lyssnade maken på min mage och han kunde höra Pyrets puls!! Jättehäftigt! Önskar jag själv kunde höra det!

Lilla pyret väntas 100806
  • carohl
    SweetLilly skrev 2010-04-30 13:47:12 följande:
    Joo det måste jag ju berätta! Igår kväll lyssnade maken på min mage och han kunde höra Pyrets puls!! Jättehäftigt! Önskar jag själv kunde höra det!
    Åh vad mysigt!
    Jag har ju ett stetoskop och har försökt att höra men nix!! Men hon är skitrolig för där jag har stetoskopet kommer hon ganska snabbt och buffar/sparkar... hihi...
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10