• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • ssssssss8

men bm sa att det var starka och fina hjärtljud när vi äntligen fick in dem, en stark krabat sa hon.

• Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-04-30 23:22:25 följande:
    Nä men jag börjar ju att ha asa ont i bäcken mm kan knappt röra mig ju!Hade inte tid sist pregga men jag behöver hjälp att stilla min oro!Jag gjorde Kub test men fick bra svar tillbaka men jag sitter fortfarande och oroar mig över att detta barn inte är friskt!Ringde och pratade med en Bm idag ang svaren men kände mig så Jävla dum, varför ska man sitta och tro att mitt barn har ngt fel! Vill ju kunna njuta gör inte det heller längre=(
    Jo det börjar ju kännas av ju tyngre man blir...hade ont igår men det stör mig inte då jag vet vad som väntar :) Jag har INTE gjort kub test å är faktiskt inte orolig för att min son inte skulle vara frisk..det som dock kan oroa mig är att jag ska få ett prematura barn. Din oro över ditt barn är fullt naturlig, vi har ju läst om andra här inne som fått dåliga besked, å skulle det vart ngt med din bebis så hade dom sett det. jag njuter mer å mer av min graviditet, å som du vet så har jag vart den mest nojjade här inne på tråden, men nu e vi så långt gågna att det ska gå bra....men visst kan det komma en tanke som att navelsträngen ska strypa min prins osv...MEN, jag försöker se saker mer logiskt då jag vill få njuta av den tid som e kvar.Tycker inte du ska känna dig dum alls....jisses, jag har ringt dom varje dag i månader....hahahaha där snackar vi att känna sig dum..
    försök å njuta gumman, varför skulle det vara ngt fel på din bebis?
    dom hade sett det på ditt rul, eller kub....lovar :)
    Kram
  • Mandy86

Godmorgon tjejer!

Härligt med 1a maj äntligen...

Sambon ligger kvar i sängen och mår dåligt efter gårdagens fest här hemma..
    Gud vad jag kände mig utanför när alla gick på nattklubb utom jag sen
    men det känns skönt idag =)

Har inga som helst planer för mig själv idag än..

BF 100809
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-05-01 09:13:40 följande:
    Hej tjejer!Hoppas ni haft en bra valborg och att det är bra med er o magarna :)
    hellu gums :) allt e toppen här, hade en såå mys valborg....hur e det sj?
  • Bubbis10
    ssssssss8 skrev 2010-05-01 10:10:04 följande:
    men bm sa att det var starka och fina hjärtljud när vi äntligen fick in dem, en stark krabat sa hon.
    wiiiiii jag älskar när du skriver-bara 3 månader kvar tills aug :) tjohooooo
  • Bubbis10
    Mandy86 skrev 2010-05-01 10:16:03 följande:
    Godmorgon tjejer!Härligt med 1a maj äntligen...Sambon ligger kvar i sängen och mår dåligt efter gårdagens fest här hemma..Gud vad jag kände mig utanför när alla gick på nattklubb utom jag senmen det känns skönt idag =)Har inga som helst planer för mig själv idag än..
    hua, men som sagt va glad att det inte e du som ligger sjuk....sj hade jag nog kännt mig lite nedstämd om han gått ut på valborg å man inte kunde gå med...fast det e klart, jag e inte ngn krogtjej,.....
  • Mandy86

hehe..nej jag går ju iofs inte ut speciellt ofta heller, slutade dricka alkohol ett år innan jag blev gravid eftersom jag inte tycker om det..så ibland är man den "tråkiga" när man trots allt följer med ut..

men men.. blev så tomt bara när tolv stycken gick och kvar satt jag :)

kram

BF 100809
  • Bubbis10
    Mandy86 skrev 2010-05-01 10:22:40 följande:
    hehe..nej jag går ju iofs inte ut speciellt ofta heller, slutade dricka alkohol ett år innan jag blev gravid eftersom jag inte tycker om det..så ibland är man den "tråkiga" när man trots allt följer med ut..men men.. blev så tomt bara när tolv stycken gick och kvar satt jag :)kram
    Men det förstår jag att du kände dig så...vem hade inte kännt sig övergiven....jag dricker ju inte heller...
    nu ska jag fixa lite här hemma...kram
  • Mandy86

tror att jag skall gå ut en runda..soooool!!

BF 100809
  • SweetLilly

Hej på er!

Lite trist väder här idag gråmulet och blåsigt..trist.
    Maken är och byter bromsar på bilen, så här sitter jag och försöker komma på nåt att göra, har lite tråkigt.. har ingen lust att städa iaf, det klarar inte höfterna just nu. har ju vart rätt okendå ett par veckor men nu har det slagit till igen.
    Menmen, man får ju bara stå ut helt enkelt.

Jag räknade på hur långt jag hade kvar, för jag kommer ju troligen snittas i v37, och jag har ju bara 11v + några dagar kvar då, känns ju så otroligt lite!

Lilla pyret väntas 100806
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10