• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • elinnnnn

lysmasken: jo enligt familjeliv gör jag det. men inte enligt andra sajter som jag reggat mig på som skickar veckobrev :) Ser ju att du och jag har samma BF :)

BF 100809
  • mammailund85
    Pregga skrev 2010-05-04 15:51:36 följande:
    haha jaa slutet av juni låter braaaa!!! haha e det några räkor man INTE ska äta?
    Jag har inte sett att det skulle vara nån fara med nån typ av räkor. Gå in och kolla på livsmedelsverkets hemsida om du är osäker. Ang. ditt ex förresten tycker jag det låter som du tagit ett förnuftigt beslut!
  • mammailund85

Sweetlilly- skönt att alla värden och sånt såg bra ut. Men det låter ju förskräckligt att du får vänta så länge på beslut om KS, man vill ju gärna kunna vara lite förberedd

• mammailund85

Idag har jag kikat runt på bebiskläder/saker men köpte faktiskt inget trots att jag hittade massa fint. Är så velig och ville diskutera lite med mannen. Vi ska ju få en del grejer av hans bror med. Men jag hittade ett ekologiskt set med body, kofta, mössa som var så lena så jag vet inte vad. Blev lite osöker på detta med storlekar, kassörskan sa att det berodde på hur stort barn man får såklart, men det vet jag ju inte i förväg. Vad köper ni för storlek?

• Lysmasken
    den kära leken skrev 2010-05-04 15:28:03 följande:
    Men snart är vi nere på tvåsiffrigt :) Kan tänka att den sista tiden kommer gå ännu långsammare. Vill bara att det ska vara slutet av juni nu! Semester från 1 juli!
    Har kommit ner på 2 siffrigt. 97 dagar kvar
    Isabelle 051204 Filippa 080401 BF 100809
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-05-04 16:11:29 följande:
    Jag har inte sett att det skulle vara nån fara med nån typ av räkor. Gå in och kolla på livsmedelsverkets hemsida om du är osäker. Ang. ditt ex förresten tycker jag det låter som du tagit ett förnuftigt beslut!
    Tack så mkt, jo jag tror att jag gjort det med :)
  • SweetLilly
    Malten skrev 2010-05-04 16:18:34 följande:
    Idag har jag kikat runt på bebiskläder/saker men köpte faktiskt inget trots att jag hittade massa fint. Är så velig och ville diskutera lite med mannen. Vi ska ju få en del grejer av hans bror med. Men jag hittade ett ekologiskt set med body, kofta, mössa som var så lena så jag vet inte vad. Blev lite osöker på detta med storlekar, kassörskan sa att det berodde på hur stort barn man får såklart, men det vet jag ju inte i förväg. Vad köper ni för storlek?
    ja alltså de kan ju ha 50/56 i början..  men jag har handlat kläder ända upp till 74
    Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly
    Lysmasken skrev 2010-05-04 17:14:49 följande:
    Någon mer som har halsbränna nästan 24/7
    nja inte hela tiden, men ett tag efter att jag ätit så bubblar det upp i halsen en stund...
    Lilla pyret väntas 100806
  • sofie och laura

Jo du halsbrännan kommer då o då !
    Det finns ju en myt att när man har halsbränna så kommer barnet att få mkt hår =)

Båda mina 2 kom ju med kol svart hår bruna ögon men nu e Flickan mellan brunett med klarblå ögon och pojken blond med gråa ögon trots att pappan är mörkhårig med bruna ögon hihhihiih
    Mina gener är starkare!!!

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10