• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • carohl
    Familjen Mu skrev 2010-05-06 10:57:19 följande:
    Tjoho då går vi in i vecka 26 idag  och prinsen busar på därinne i magen som bara den. Han är nästan aldrig stilla Ang vikt så har även jag gått upp nästan 13 kg, hade satt min "gräns" på 15 kg+ men den lär jag ju få ändra hehe...Vill dock inte gå upp lika mycket som jag gjorde förra graviditeten. Fast desto mindre man väger när man blir gravid desto mer kan man visst gå upp  
    Grattis till din nya vecka! Länge sen man såg dig här, roligt att höra från dig!
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • Bubbis10
    Familjen Mu skrev 2010-05-06 10:57:19 följande:
    Tjoho då går vi in i vecka 26 idag  och prinsen busar på därinne i magen som bara den. Han är nästan aldrig stilla Ang vikt så har även jag gått upp nästan 13 kg, hade satt min "gräns" på 15 kg+ men den lär jag ju få ändra hehe...Vill dock inte gå upp lika mycket som jag gjorde förra graviditeten. Fast desto mindre man väger när man blir gravid desto mer kan man visst gå upp  
    wooooooow, ngn har hittat hem , hahaha hur e det? min prins e mkt morrn pigg :)
    jag har med gått upp ca 13 kg , hihihihi
  • Familjen Mu

Hello hello...
    Har haft så mycket runt omkring så hinner knappt sitta vid datorn {#lang_emotions_tongue_out}

Vår prins rör sig typ hela tiden t.o.m. när han sover...Men de gör man ju själv oxå, för inte ligger man helt stilla haha! Men visst e han stilla  då o då, skönt för organen med liiiite vila {#lang_emotions_cool}

Fru till min älskade fru och mamma till en prinsessa född 0707 & en prins i magen med BF 100819
  • carohl
    Familjen Mu skrev 2010-05-06 11:05:10 följande:
    Hello hello...Har haft så mycket runt omkring så hinner knappt sitta vid datorn Vår prins rör sig typ hela tiden t.o.m. när han sover...Men de gör man ju själv oxå, för inte ligger man helt stilla haha! Men visst e han stilla  då o då, skönt för organen med liiiite vila
    Vad roligt, min är också en liten vilding. Älskar att känna när hon lever rövare därinne! {#lang_emotions_heart}
  • Bubbis10
    Familjen Mu skrev 2010-05-06 11:05:10 följande:
    Hello hello...Har haft så mycket runt omkring så hinner knappt sitta vid datorn Vår prins rör sig typ hela tiden t.o.m. när han sover...Men de gör man ju själv oxå, för inte ligger man helt stilla haha! Men visst e han stilla  då o då, skönt för organen med liiiite vila
    ok, mja det går ju lite upp å ner det där med att ta sig tid här inne ibland....min prins e med sjövild, tom Bm på östra sa att hon aldrig vart med om en så liten bebis som e såå stark, hihi så vi fick lova att visa upp han sen :)
  • SweetLilly

vad kul med att så många går in i ny aveckor på torsdagar! Det gjorde jag med förr, men efter ULet så blev det lördagar.

Så går jag in i v27+0 Tredje trimestern..herregud, vart tog tiden vägen??
    Så nu kan man säga att man är höggravid alltså och kan skylla på massor man inte kan göra

Idag ska vi åka och köpa tapeter till sovrummet och sen köpa lite mjukglass, hoppas det fina vädret håller i sig!

Nu ska jag ta mig en dusch med maken och sen bär det av! Ha dte så gott tjejer!

Lilla pyret väntas 100806
  • Bubbis10

Ida ska jag köpa tårta, haha tror jag e på väg in i en ny ätarvecka :)

• carohl

Tjejer nu tycker jag att det går undan, jag har lagt ut bilder på min utveckling på min blogg, ni kan se själva om ni vill.

http://carropetit.blogg.se/

• Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-06 11:19:39 följande:
    vad kul med att så många går in i ny aveckor på torsdagar! Det gjorde jag med förr, men efter ULet så blev det lördagar.Så går jag in i v27+0 Tredje trimestern..herregud, vart tog tiden vägen?? Så nu kan man säga att man är höggravid alltså och kan skylla på massor man inte kan göra Idag ska vi åka och köpa tapeter till sovrummet och sen köpa lite mjukglass, hoppas det fina vädret håller i sig!Nu ska jag ta mig en dusch med maken och sen bär det av! Ha dte så gott tjejer!
    hihi jaa visst går det undan :) här skiner solen såå fint, härligt ju..åå glass  e göttans nu...haha
    carohl skrev 2010-05-06 11:20:45 följande:
    Tjejer nu tycker jag att det går undan, jag har lagt ut bilder på min utveckling på min blogg, ni kan se själva om ni vill.carropetit.blogg.se/
    ska kolla gumman :)
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-05-06 11:20:45 följande:
    Tjejer nu tycker jag att det går undan, jag har lagt ut bilder på min utveckling på min blogg, ni kan se själva om ni vill.carropetit.blogg.se/
    Oj, vilken mage :) hihi så fin ju....å din dotter e så ljuvlig..busungen, hahaha
    ge henne en bamsekram fr GRETA! hahahahahhaha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10