• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • SweetLilly
    tetta skrev 2010-05-07 13:38:37 följande:
    Det är mjöl, mjölk, socker och kanel. Mums!! Man gör det direkt i stekpannan. Barnens favvo. Är själv uppväxt med detta.Det blir inte så torrt då.
    ok själv är jag van att man har lingonsylt och riven vitkål dock
    Lilla pyret väntas 100806
  • Bubbis10

tjejer

för en liten stund sen så var jag med om ngt nytt som jag undrar ifall ngn här inne vart med om...sitter å har just ätit å det känns som om ngn drar ihop mina lungor till max...kände bara att luften tog slut, å jag fick lite panik...blev jättevarm,å kunde inte andas riktigt, påminner lite om en ångest attack men det va det inte....
    obehagligt, tror Carohl har vart med om liknande....

ngn mer?

• SweetLilly
    Pregga skrev 2010-05-07 17:32:26 följande:
    tjejerför en liten stund sen så var jag med om ngt nytt som jag undrar ifall ngn här inne vart med om...sitter å har just ätit å det känns som om ngn drar ihop mina lungor till max...kände bara att luften tog slut, å jag fick lite panik...blev jättevarm,å kunde inte andas riktigt, påminner lite om en ångest attack men det va det inte....obehagligt, tror Carohl har vart med om liknande....ngn mer?
    nej inte riktigt, känner ibland bara att det är lite tyngre att andas just när man ätit, men inte så mycket som det låter på dig.. men det börjar ju bli bra tight där inne nu

Har just slevat in zucchinigratäng, det var så gött men ikväll ska jag muma den nya chokladen..läääängtar hehe
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-07 17:52:35 följande:
    nej inte riktigt, känner ibland bara att det är lite tyngre att andas just när man ätit, men inte så mycket som det låter på dig.. men det börjar ju bli bra tight där inne nu Har just slevat in zucchinigratäng, det var så gött men ikväll ska jag muma den nya chokladen..läääängtar hehe
    ok, mja jahg vette tusan vad detta va för ngt men obehagligt var det iallafall....hua
    imon blir det att köpa ny bh igen, har ju d, mindre dd nu....men men nu blir det nästa stl.....nya chockladen?
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-05-07 18:04:08 följande:
    ok, mja jahg vette tusan vad detta va för ngt men obehagligt var det iallafall....huaimon blir det att köpa ny bh igen, har ju d, mindre dd nu....men men nu blir det nästa stl.....nya chockladen?
    ja jag skrev om den innan, marabous nya polka-choklad..! Jag älskar polkagrisar så detta ska bli intressant!
  • carohl
    Pregga skrev 2010-05-07 17:32:26 följande:
    tjejerför en liten stund sen så var jag med om ngt nytt som jag undrar ifall ngn här inne vart med om...sitter å har just ätit å det känns som om ngn drar ihop mina lungor till max...kände bara att luften tog slut, å jag fick lite panik...blev jättevarm,å kunde inte andas riktigt, påminner lite om en ångest attack men det va det inte....obehagligt, tror Carohl har vart med om liknande....ngn mer?
    Ja jag får såna "attacker" det känns nästan som panikångestattacker, luften tar nästan slut, det väldigt tungt att andas och hjärtat går i 180. Det håller i sig 5-10 min? Det beror inte på att jag ligger ner för att jag har fått det när jag varit hemma och pysslat eller bara strosat på stan och inte har jag varit stressad heller.
    Skitotäckt är det! Aja det går alltid över iaf.
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • carohl

Nu så tjejer tackar jag för mig för helgen (eller vi får se då kanske tar med mig min mini-dator) jag ska till mina svärföräldrar iaf och jag vill inte gå in på fl från deras dator, inte för att jag tror att de ska kolla vad jag gjort i deras datorer men ändå. Jag vill ha fl för mig själv, känns lite mera privat.

Det visar om jag tar med mig den eller ej {#lang_emotions_wink}

Annars får jag önska er en kanoners helg!

Kramen {#lang_emotions_flower}

• carohl

God morgon tjejer!

Jag vaknade för ett tag sen. Jag tog med mig min dator men till min förvåning såg jag att ingen av er har varit inne sen igår...

Ha det så bra så länge, kram

• SweetLilly

ja här var det lugnt! HOppas ni alla har en underbar helg så att ni inte har tid att vara här

Själv sitter jag och löser melodikrysset här ensam då gubben jobbar extra idag..

• Mandy86

Godmorgon!

Gråmulet och regn väntas hela helgen så har legat framför tvn hela morgonen.

Men skönt med helg!

Vet ni om man kan dricka berocca vitamintabletter under graviditeten? Har blivit tipsad om dessa men kan inte finna information

Man skall väl vara lite försiktig med en del tillskott när man är gravid

kram på er allihop

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10