• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-05-08 23:44:45 följande:
    Hej hej sorry jag har varit från varande, men jobbar ganska mycket nu så jag får upp min mammapeng. Skola å dottern ovan på det tar ut sin trötthet vil jag lova, men om d är någon tröst så brukar jag tittat in å kolla vad ni har pratat om under dagarn, men d e sällan att jag hinner skriva innan ni har loggat ut för dagen. I morron ska jag försöka få mitt busfrö i säng tidigare så att jag kanske hinnaer snacka lite med er oxå innan sängen kallar. Sov gott
    hey gumman!!

va kul å se att du skriver, en annan har varit skittrött på kvällarna det sista å bara däckat av framför tv,n / datan....får försöka å piggna till lite så vi kan tjöta :)
    kram
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-05-09 09:05:40 följande:
    hey gumman!! va kul å se att du skriver, en annan har varit skittrött på kvällarna det sista å bara däckat av framför tv,n / datan....får försöka å piggna till lite så vi kan tjöta :) kram
    jag e här nu. hehehe
  • SweetLilly

God morgon på er!

Jag har börjat att få väldigt mycket sammandragningar.. de gör inte alls ont, men magen blir ju stenhård..känns lite obehagligt. Men det kanske är normalt..

Hoppas ni haft/har en bra helg!

Lilla pyret väntas 100806
  • carohl

Hej tjejer!

Knyzzel: Roligt att se dig gumman!

Sweetlilly: Jag har läst någonstans att nu vrider de sig ganska mycket i magen och att det ibland är svårt att avgöra om det är sammandragningar eller om de faktiskt vrider sig. Jag tror ej att du behöver vara orolig.

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-05-09 10:05:04 följande:
    jag e här nu. hehehe
    heeeeeeeeeeej :)
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-09 10:49:03 följande:
    God morgon på er!Jag har börjat att få väldigt mycket sammandragningar.. de gör inte alls ont, men magen blir ju stenhård..känns lite obehagligt. Men det kanske är normalt..Hoppas ni haft/har en bra helg!
    Gumman, dina Sd är ingen fara sålänge du inte får ont av dom å det sätter sig i ryggen. Det e din livmoders sätt att träna sig inför förlossning å¨fullt normalt.
  • sofie och laura

Hallojj!
    Hej på er tjejjer.
    Ja ni vad gör man en sån här sketen dag REGNIGT OCH ELÄNDIGT=)
    Håller på med lunchen och leo håller på att somna =)
    Lite egentid med kaffe och datasurf e då inte dåligt=)

Hur mår ni andra för övrigt?

Hej knyzzel, det var ett tag sen fast man inte själv e inne såpass ?=

• lillabambi

hej tjejer...
    Ja ibland är det riktigt drygt och tungt med alla fulla människor spec nu när man är gravid då man är på sin vakt så alla håller sej ifrån magen. Men jag trivs... Man får nöja sej med de jobbet man har. Två kvällar i veckan typ :P

• carohl

Jag är som jag berättat förut hos mina svärföräldrar i Hälsingland och njuter av naturen här. De bor vid vattnet.
    Min sambo tvättar bilen, Michelle flyger med olika flygplan och helikoptrar, Min svärmor fixar med rosorna, svärfar klipper ner häcken på baksidan och jag {#lang_emotions_smile} sitter på en solstol med laptopen i knäet och njuter som sagt.... hihi...

Ikväll blir det till att åka hem, Michelle är så svår att få in i bilen när vi ska åka, hon skulle kunna flytta hit vilken dag som helst.

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • lillabambi
    carohl skrev 2010-05-09 12:54:29 följande:
    Jag är som jag berättat förut hos mina svärföräldrar i Hälsingland och njuter av naturen här. De bor vid vattnet.Min sambo tvättar bilen, Michelle flyger med olika flygplan och helikoptrar, Min svärmor fixar med rosorna, svärfar klipper ner häcken på baksidan och jag  sitter på en solstol med laptopen i knäet och njuter som sagt.... hihi...Ikväll blir det till att åka hem, Michelle är så svår att få in i bilen när vi ska åka, hon skulle kunna flytta hit vilken dag som helst.
    Låter helt underbart :) Sommaren är snart här :D
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10