Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

SweetLilly skrev 2010-03-26 11:38:57 följande:
    jo men jag skulle inte komma in förren måndag så det är ju flera dagar dit så jag får göra det jag kan så länge..
    Ok, kan du inte få ngn akuttid till mvc då? där kan dom kolla om du har vita i urinet, men kan du inte tidigare så klart då får du göra det bästa av situationen....
  • Bubbis10

Min son ska heta Domenique, hehe som vin diesel i the fast and the furios.....
    nu när jag vet kön så tänkte jag dela med mig av mitt namn =)
    kommern nog få smeknamnet Dom....hihi

• Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-26 11:59:24 följande:
    ja alltså de vill  ju ha morgonurin, sen skickas det på odling, det var därför de ringde nu, det tar ju ett tag så de hade fått svaret nu.. så man får endå vänta, så det går nog bra på måndag. hade det visat några jättehöga halter hade de nog bett mig åka in nu...
    Ok, men då så :) då e det nog ingen fara att vänta tills på mån =)
    SweetLilly skrev 2010-03-26 12:00:24 följande:
    huu, inget emot namnet men jag hatar verkligen vin diesel..brr..
    haha vad det gäller namn så e det väldigt individuellt, å jag e mkt lycklig över namnet. Å helt ärligt så kan jag inte bry mig mindre om vad andra tycker=) jag älskar namnet {#lang_emotions_smile} å det e vad jag tycker omsom e viktigt :) sen har alla vänner hittills gillat det skarpt, å skulle ngn säja att dom inte gillade det...så ja vad ska jag säja mer, än-å va bra då döper du inte ditt barn till det.toppen ju =)
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-26 12:21:10 följande:
    Nej men som jag sa så har jag inget emot namnet i sig, tycker det är fint!Men personen vin diesel får mig att rysa, bad actor..blä..
    haha jag tycker han e skithet, grrrrr komsi komsi...hahahaha
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-26 12:25:09 följande:
    Någon av er som blir svettigare på mera udda ställen nu?Kan bli svettig på rumpan, brösten, fötterna blir mera svettiga som fotsvett typ Hela jag känne rmig som en skunk ibland
    hahhaa *asg* typ som man kommit i klimakteriet? asså på natten, eller vissa nätter kan jag vakna å vara pissevåt över bröstkorg å i håret...euw....
  • Bubbis10
    060810 skrev 2010-03-26 12:43:50 följande:
    Någon här som gjort fostervattensprov sent?Jag har fortfarande sammandragningar fast det snart gått 26 timmar sen jag gjorde provet.De är inte direkt smärtsamma men jag känner av dem..Bör jag va orolig?Vet inte ens vart jag kan ringa o fråga om råd heller....
    jag hade ringt min Bm, eller spicialförlossningen.....hoppas det ger med sig snart.....
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-26 12:50:10 följande:
    jag hade ringt in faktist. Ja fy samma här och sen all den där jäkla svetten MELLAN skinkorna huaaaa
    haha mja den har jag sluppit än såläne, haha men asså miss ass ser så litet ut nu, som en barn unges rumpa-tvärliten.
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-26 13:35:44 följande:
    Söt bild pregga på sonen har också bilder som jag kollar sönder...längtar till den 8:e april då vi får veta könet
    hihi tack så mkt {#lang_emotions_heart} känslorna e obeskrivliga...hihihi ja jag förstår att du längtar så...:)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10