Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Malten skrev 2010-03-28 18:06:40 följande:
    Tack pregga för den söta kaninen förresten :)
    hihi så lite gumman :)
  • Bubbis10

jisses, satt just å la in en beställning på en baby björn bärsele...haha kah blev så exalterad så lilleman lickade loss ordentligt i magen =) hahahaha
    han gillar nog när mamma shoppar loss....ekonomin dock gillar det INTE! haha
    näe nu får det räcka....för denna månaden.

• Bubbis10

Satt me Carohl i tel för en liten stund sen....skulle dricka lite mellan orden...det skulle jag inte ha gjort, svalde i fel strupe..å trodde jag skulle kvävas, som hag hostade å harklade mig asså...tog i så det kom en fontän av flytningar....EUW!

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-29 00:08:02 följande:
    ALLA HÄR INNE: HÅLL TUMMARNA FÖR SCHNAPPI I MAGEN & HENNES FAMILJ. HON SKULLE JU PÅ ÅTERBESÖK EFTER DET TRAGISKA BESKEDET SIST.
    sänder helt klart en tanke till henne {#lang_emotions_heart}
    Elinnnn
    Hehe jo jag vet mer än väl vilken sovpåse du menar för jag ska köpa en jag med hehe. Vi var och kollade på dem igen igår men upptäckte att dem är billigare i sverige. Så det blev inget annat shoppat igår heller :( Fast desto mer för mig att göra väl tillbaks i Sverige inte mig emot, synd om maken bara som måste bära ;)
    haha ok, där ser man.jo jag tycker dom va jättesöta =) å sen att man kan ha dom på i vagnen när det blir lite Ef, å dom kan inte sparka av sig-perfekt! Å såå söt....ja du har la en del å shoppa när du kommer hem, jag har nog handlat lite fööör mkt denna månaden, så det blir lite mindre nästa ist.
    Då blir det madrass till spjälsängen, å kanske ngt mer...
  • Bubbis10

näe jag ska till Mvc kl 14.00 så jag ska ta en tupplur till här nu innan....e skittrött....ses om en stund...

• Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-29 08:06:22 följande:
    sov så gott!
    tack, nu e jag vaken :)
    elinnnnn skrev 2010-03-29 09:06:49 följande:
    pregga: ja du måste väl i stort sett vara färdig snart? :P:P sov gott :) jag ska också lägga mig en stund  och förhoppningsvis är huvudvärken borta när jag vaknar sen igen
    haha färdig?? nej nej....fattas en hel del., som madrass, sängkläder,ev nappflaska, blöjor..leksaker,badbalja...mm :)
    SweetLilly skrev 2010-03-29 09:47:59 följande:
    god morgon på er!Tankarna går till schnappi denna morgon, helt klart..Idag ska jag åka iväg till MVC och lämna urinprovet, få se om det är några bakterier denna gången då..
    ska med till Mvc idag,ska nog me be dom kolla urinet baar för säkerhets skull...
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-29 09:21:53 följande:
    God morgon tjejer!Jag har varit vaken nu i några timmar då jag har barn som går i skolan. Hon fick duscha imorse då min "stora" sessa har kommit in i purbeteten och är bara 8½ år gammal eller hon fyller 9 i maj men ändå. Sessan har faktiskt börjat lukta svett. Fan det verkar som om hon blir lika tidig med allt som jag var i hennes ålder. När jag var 9 år så fick jag mina tuttar och lagomt till min 11-årsdag fick jag min mens, trevlig present.. nä...Aja helgen har varit ok här, jag har ju jobbat och det var väl inte skitroligt men vad ska man göra? Sambon har lagt nytt golv i stora sessans rum så nu är båda flickrummen fina med nya golv, det känns otroligt fräscht Jag ska snart iväg och handla lite roliga saker och sen ska jag på personalmöte (blä)
    Godmorgon gumman :)

jaa välkommen in i livet med tonårsbarn..natta börjar med lukta när hon svettas...hua...puberteten välkommen!
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-29 10:54:17 följande:
    pregga: haha ja det behövs verkligen mycket. det är ju en helt ny människa som föds. helt galet egentligen om man tänker på hur mycket grejer man själv har ;)
    haha jaa jag känner att jag har fixat mkt, typ det dyraste. men det e mkt småplock kvar å det plockar åt det med..sen e det bilstol kvar...ett MÅSTE även om jag sj inte har körkort så åker vi ofta med vänner. å hem fr Bb mm....:)
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-29 10:57:23 följande:
    Hej tjejer!det blir ett jävla håll i gång på några i våran omgivning när v säjer att vi har lite babykläder som lill*n kan ärva från våra barn...Vad tycker ni om det?Är det så jäkla hemskt att dom får ärva lite?Givetvis kommer vi ju köpa nytt med och dom kläderna som skall och kan ärvas är ju i nyskick och vissa har ej hunnit blivit knapt använda mer än 1-2 ggr
    men jisses, e det kläder fr era egna barn som ärvs så e väl det jättebra! Ser inte varför andra ska ha ont av det???
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-29 11:00:45 följande:
    Hej hej brudarna :)Jobbat på krogen i fredags och resturangen i söndags så har varit galet slut och inte orkat vara inne o skrivit.. Bara småkikat lite.Hur är det med er?Ultraljud i morgon för mej och jag är galet nervös.. Usch!
    hihi va spännande med ultraljud :) hihi förstår att du e nervös, det blir ju en blandning mellan skräck å förtjusning =) men det kommer gå bra ska du se ...
    den kära leken skrev 2010-03-29 10:59:16 följande:
    Ja det är väl snart dags att börja handla lite. Usch har ingen lust alls. Verkligen hatar att handla. Åsså måste jag röja lite hemma först. För att få plats med nya grejer. Antagligen blir jag tyungen att plocka bort min syhörna. Jaja kommer väl inte ha tid att sy ändå :)Vaknade 3 i morse av en mardröm och kunde inte somna om. Är galet trött nu.
    ingen lust å handla?? det e ju jättekul, jag måste ju hejda mig nu. haha en granne kom ner å sa-jaa nu börjar det se ut som ett småbarnshem..=)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10