Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

SweetLilly skrev 2010-03-27 13:30:21 följande:
    Jasså vill du inte ha choklad? Jo det sträcker i dem när jag vänder mig i sängen, eller reser mig och sådär. eller om man tror sig kunna göra en rörelse man kunde när man var smidig ,-)
    haha nej nej INGEN chocklad...{#lang_emotions_smile} ok, men det e i dom lägena som jag får as ont ibland..man tror ju man e smidig som sagt....hihi NOT!
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-27 13:36:50 följande:
    choklad brukar jag inte äta, men nu blev jag sugen och det har man ju lärt sig, bäst att lyda det, annars blir man kinkig Ja man känner sig så smidig, som ett kylskåp typ  Men om man känner så redan, hur blir det sen då, som ett hangarfartyg då?
    hahahaaha döör av skratt {#lang_emotions_smile} mja chocklad e ju inte sugen på direkt...men hungrig som vargen..jo man ska lyda sina behov...som du säjer, man blir kinkig annars..jo jag känner mig redan otymplig...haha jaa hur ska det sluta...
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-27 13:43:16 följande:
    ja man beklämmer sig över allt redan, och man kommer ju bli MYCKET större, så man får nog kanske fundera på hur det kommer bli och försöka ta det för vad det är. jag är ju lite rädd eftersom min kropp är så bräcklig nu.. Jag har helt 100% bestämt mig för att bara skaffa ett barn, för jag vill inte utsätta kroppen för detta igen..
    haha jaa du jag väntade i 11 år med att skaffa en till å jag sa samma sak-aldrig mer! Men nu e jag såå lycklig, å önskar inget annat. Tycker inte du ska bestämma dig redan nu om du vill ha fler..jag e inte rädd för hur stor jag kommer bli, utan längtar till det..hahaha sen har jag haft en superbra graviditet i sig, om man bortser fr oron så har själva grav vart toppen.
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-27 14:01:06 följande:
    Jp fast det har ju mycket med sjukdomen att göra.. att vara gravid såhär och vara utan medicin är ett våg spel, och risken att få ett massivt skov efter förlossningen r stor.. Och nu har jag kramper, är svag och trött.. så nej, jag tror inte jag vågar fler ggr. men som sagt, man vet aldrig, komemr de på ett sätt att bota mig så ja visst
    ok, ja men då förstår jag....tror ändå det e svårt att säja nu, vänta tills du har din lille i famnen {#lang_emotions_wink} men det e klart att jag förstår ju dig med, å det e strongt av dig att vara utan medecinen...som när jag låg ett dygn i migränanfall..å jag har svår migrän...blir halvt medvetslös i värsta fall.....men jag tog ine medecinen....men jag e glad för din skull att du iallafall vågar 1 gng, för det e en fantastisk gåva att få vara mamma=)

idag har jag vart å köpt baby kläder...åå så fina, bla en marinblå body med spöket laba på...hihihi ev blir det ikea imon med...såg lite saker där som jag ville ha =)

har ju köpt vagn,säng, fått skötbord stol, köpt helt ny babysitter...mm
    å kläder. From nu blir allt resten nytt. kommer ju kosta lite men men, det e det värt, jag har sparat in så mkt på det jag fått å köpt billigt. så det e d värt =)
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-27 17:32:07 följande:
    Jo men det beror ju på hur dålig man blir också, jag riskerar att bli helkroppsförlamad t.ex, det är det inte värt..
    ja självklart så kan man inte jämföra en förskylning med det du har gumman...å jag har full förståelse för att du nöjer dig med ett å kan fungera som mamma än ha 2 å inte kan röra dig....{#lang_emotions_heart}
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-27 17:38:38 följande:
    Ja jag kämpar på och tycker det ska bli fantastiskt att bli mamma! Få känna sig behövd lite ist för att bara vara behövd av andra.Oj vad mycket du handlat, jag har inte köpt nåt än känns det som, ett plagg, vaggahar vi fått och så vagn på g Men vi ska ju till ullared snart så då blir det nog massor haha!
    haha jo jag har köpt lite å har en del redan, men det e ju mkt för att jag vet att jag kommer stå själv med allt...å det kostar att börja om fr början....ska köpa lite varje månad..å sen har jag sökt ett bidrag då jag blir ensamstående som jag ska få på ca 4200 kr när det närmar sig =) å då blir det ju blöjor, tvättlappar, nappflaskor, minifom, ad droppar mm.
    Förstår att du kämpar på å klart det kommer bli underbart å bi mamma....man tror man vet gumman...tills den dagen då dom lägger upp din bebis på din bröstkorg å säjer grattis.....då kommer en känsla du inte ens i din fantasi kan föreställa dig, du blir heeeelt överväldigad. jag försökte ju gråta under min dotters förlossning då det gjorde vansinnigt ont...men inte en tår kom....förens jag fick upp henne på bröstet...
    tårarna sprutade å man har gett liv till det vackraste skapelsen, en gudagåva....
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-27 17:45:21 följande:
    tack vännen, det kändes bra att nån förstog mig
    Jo men det e klart...{#lang_emotions_heart} man väljer inte att få Ms....å du kämpar på trots att du har det, du tar en risk för att få bli mamma...att du tom kan bli förlamad...om inte det e kärlek så vette tusan=)
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-27 17:37:08 följande:
    nej det hann jag tyvärr inte! Den hade vart god!! Ja romerska bågar ja! GÖÖÖTT!
    ååå fyyyyyyy, BIG NO NO....tror jag känner lilleman nu =)
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-27 17:48:13 följande:
    Ja allt kostar nåt hemskt, men vilken tur att du får lite ekonomiskt stöd!!Jag kan inte tänka mig känslan, men väl förstå den! Längtar tills jag får träffa lilla Pyret!
    jo man kan ju söka fond å så, å jag har sökt på ett annat ställe å förklarat min situation å ska få lite hjälp där då. meningen e ju att man ska vara 2 egenteligen å det var ju min tanke fr början med...hehe aa jag längtar med tills min lille grabb ligger på bröstet...å man kan luta huvudet ner å pussa han på hjässan...hihihi
    SweetLilly skrev 2010-03-27 17:49:02 följande:
    hetsar du upp dig så hemskt för choklad så du väcker lillen? haha
    hahahaha aa eller hur =) *asg*
  • Bubbis10

ååå nu hittade jag min dotters baby täcke, jättefint å som nytt =)

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10