SweetLilly skrev 2010-03-27 14:01:06 följande:
Jp fast det har ju mycket med sjukdomen att göra.. att vara gravid såhär och vara utan medicin är ett våg spel, och risken att få ett massivt skov efter förlossningen r stor.. Och nu har jag kramper, är svag och trött.. så nej, jag tror inte jag vågar fler ggr. men som sagt, man vet aldrig, komemr de på ett sätt att bota mig så ja visst
ok, ja men då förstår jag....tror ändå det e svårt att säja nu, vänta tills du har din lille i famnen

men det e klart att jag förstår ju dig med, å det e strongt av dig att vara utan medecinen...som när jag låg ett dygn i migränanfall..å jag har svår migrän...blir halvt medvetslös i värsta fall.....men jag tog ine medecinen....men jag e glad för din skull att du iallafall vågar 1 gng, för det e en fantastisk gåva att få vara mamma=)
idag har jag vart å köpt baby kläder...åå så fina, bla en marinblå body med spöket laba på...hihihi ev blir det ikea imon med...såg lite saker där som jag ville ha =)
har ju köpt vagn,säng, fått skötbord stol, köpt helt ny babysitter...mm
å kläder. From nu blir allt resten nytt. kommer ju kosta lite men men, det e det värt, jag har sparat in så mkt på det jag fått å köpt billigt. så det e d värt =)