SweetLilly skrev 2010-03-26 14:35:53 följande:
åh vad trevligt!Här blir det bara lugnt hemmavid, kanske får lite middagsbesök imorgon, få se..Ha en skön helg tjejer!
hihi jaa det va trevligt men jag åkte hem imorse vid halv 7, efter att ha insett att jag inte kan sova borta...dom är helt underbara.hade köpt den första lilla blåa baby bodyn med bilar på hahaha men sängen jag skulle sova i höll på att ta död på mig, min dotter e kvar å kommer senare...
Belly skrev 2010-03-26 14:50:17 följande:
Awww..underbar
Hihi tack så mkt, jag e såå stolt över han redan..haha
lillabambi skrev 2010-03-26 18:54:49 följande:
Åhh vad skoj med en liten pojke då får du en av varje..*myys*men skönt att han "skötte" sej en stund i allafall :)Grattis glad att allt såg bra ut :)
jo det är jättekul å få en av varje, fast det hade inte spelat ngn roll heller, haha men klart man e superglad :) jodå han blottade sig så fint...hahahaahahah
å allt såg toppen ut :)
knyzzel skrev 2010-03-26 21:53:03 följande:
Hej hej. Gick d bra idag? Vår lille pojke ÄR FRISK. Dr hittade inga missbildningar varken på hjärtat eller ryggraden. Vi e över lyckliga. dagen har varit jätte lång, så jag kommer nog inte stanna inne så länge tyvärr, men här verkar ju ändå vara ganska lugnt. ska upp å jobba i morron kl 9-14, så jag får gå å lägga mig i tid i kväll.Min älskade make var super söt igår! När jag hade kommit hem efter mamma/stallet så hade han köpte en JÄTTE VAKER buket blommor å köpt en pressent ask Lindt choklad till mig (har lagt in en bild på d)Pregga: Jätte fräch vagn. Ska ha typ d stuket till pojken oxå, men i beige/khaki med svart mjuklift
hihi jo jag e mkt nöjd med den å jag har med svart mjuklift i den =)va det gäller namnet så tack så mkt =)
Grattis Malten å knyzzel blir så glad för er skull att allt gått bra :)