-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Kan man köpa suffletbågarna separet och vad kostar de i så fall? Det är så bökigt att byta sufletten om man måste trä om den varje gång.
-
jag gillar inte dig just nu kajsan! inte alls faktisktKajsan skrev 2010-08-22 22:38:59 följande:Jag har en sån
Den är galet fin 
för jag e såååååååå avis!
-
Sjukhus Mamman skrev 2010-08-22 22:55:15 följande:jag gillar inte dig just nu kajsan! inte alls faktiskt
för jag e såååååååå avis!
-
Jag kunde inte låta bli

-
You B***H! du vet att jag vet vart dina skor står parkeradeKajsan skrev 2010-08-22 23:31:56 följande:
-
fast... dina skor e jag inte intresserad avSjukhus Mamman skrev 2010-08-22 23:57:41 följande:You B***H! du vet att jag vet vart dina skor står parkerade
men jag vet vart dina vagnar står parkerade
-
Kolla på tex bugababy.seAnatha skrev 2010-08-22 22:48:49 följande:Kan man köpa suffletbågarna separet och vad kostar de i så fall? Det är så bökigt att byta sufletten om man måste trä om den varje gång. -
Det ringde precis på dörren och där stod posten med en stooor kartong från Baby direkt och en liten bumper bar skramlandes i precis som du beskrev bohusbebis ;) Snabb leverans hem till dörren och billigt 211:-
Den passar perfekt, är mycket nöjd
Ang tillverkare är denna från Chicco, den låg i plast med chiccologgan på samt en instruktionsbok från Chicco. Visst undrade ni vilken tillverkare det var? Eller har ni också fått reda på det redan kanske som jag missat ;)
-
Passar den alltså till en Plus? Var fann du den? Jag är också ute efter en bumperbar till vår bee+!fru jönsson skrev 2010-08-23 11:37:34 följande:Det ringde precis på dörren och där stod posten med en stooor kartong från Baby direkt och en liten bumper bar skramlandes i precis som du beskrev bohusbebis ;) Snabb leverans hem till dörren och billigt 211:-
Den passar perfekt, är mycket nöjd
Ang tillverkare är denna från Chicco, den låg i plast med chiccologgan på samt en instruktionsbok från Chicco. Visst undrade ni vilken tillverkare det var? Eller har ni också fått reda på det redan kanske som jag missat ;)
-
Jag ska också hämta ut min bumper idag - spännande
Poppit: de är beställda från e-bay. Företaget heter Baby Direkt (tyskt).