-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Nu har jag beställt en svart åkpåse i den nya modellen :D Smart smart, kan ha den i både Camen och Bee+!
Använde det som argument till mannen, haha. "Du och dina vagnar" får jag höra. Mohahaha
-
Fast den är väldigt smart....bra gjort av digPoppit skrev 2010-08-24 13:50:05 följande:Nu har jag beställt en svart åkpåse i den nya modellen :D Smart smart, kan ha den i både Camen och Bee+!
Använde det som argument till mannen, haha. "Du och dina vagnar" får jag höra. Mohahaha 
-
Haha, det tycker jag också! *nickar instämmande*Stargirl skrev 2010-08-24 15:25:25 följande:Fast den är väldigt smart....bra gjort av dig
-
jag får ju varesig bröd eller suflett jööKajsan skrev 2010-08-24 07:28:40 följande:Ouch! Hahaha, jag trodde du skulle hålla dig väl med mig nu när du är sugen på min suflett, mitt bröd och mina kläder
och kläderna måste jag bergis betala för oxå!
hahafunderade på en från asstroller faktiskt! får se om jag glider in på babyland i morrn å kollar va dom har. sy egna har jag så många men nu vill jag avancera till en helt ny fabriksgjord sakbohusbebis skrev 2010-08-24 09:36:15 följande:Tror att ex.vis Adstrollers passar. Eller nån som syr? Jag sydde egen i marimekkos miniunikko som är sååå fin till vår röda suffla. Har en röd "över", å en mörkrödare med vita stjärnor/vit m mörkröda stjärnor... Kan inte bestämma mig vilken jag ska ha. Stjärn-dynan är lite mörkare än suffletten och jag tänkte att den kanske är fin om man har sommarsilversuffletten - men nu när vi kan ta lite semester så är ju sommaren slut... Så den har inte kommit till användning alls....
har faktiskt bara ägt en sittdyna som följde med en vagn. men den såldes med vagnen efter nån vecka bara
-
Aha, nu ser jag att vi vänt dem olika, kanske därför de ser olika stora ut. Jag satte min direkt efter den svarta plastgrejen med bumperpilen utåt. Det gillade dottern iaf.bohusbebis skrev 2010-08-24 09:44:43 följande:Nu kunde jag se, jag tycker nästan din bumper ser "högre" ut än min. Eller så är det för att du satt den lite längre fram? Åh så fint det var med sand/offwhite... Nu behöver jag nog en ny sufflett! -
Ja, jag har haft den på båda hållern, men Lucas är så liten och han når den inte om jag vänder på den. Han vill så gärna ha händerna på den, hahabohusbebis skrev 2010-08-25 09:22:56 följande:Aha, nu ser jag att vi vänt dem olika, kanske därför de ser olika stora ut. Jag satte min direkt efter den svarta plastgrejen med bumperpilen utåt. Det gillade dottern iaf.
-
hållern.....hållen menar jag så klart

-
Hoppsan, det råkade visst bli en Offwhite-sufflett precis nyss... Det är ditt fel, Mileas Mamma.... Din vagn var så snygg å så såg jag en Summer Edt på Blocket... blev så sugen men jag kan ju inte gärna köpa en hel vagn till, så det fick bli en Offwhite-suffla åtminstone... Man kan väl inte ha föööör många, eller?
Nu måste jag bara sy ny dyna åxå... Undra vad man kan hitta för fint tyg... Blocket-vagnen hade Burberry-rutor. Snyggt, men inte min stil... -
Aha, du hittade endast suffletten? Löst menar jag.... Vad fick du ge för den? (om du vill svara på det dvsbohusbebis skrev 2010-08-25 18:07:42 följande:Hoppsan, det råkade visst bli en Offwhite-sufflett precis nyss... Det är ditt fel, Mileas Mamma.... Din vagn var så snygg å så såg jag en Summer Edt på Blocket... blev så sugen men jag kan ju inte gärna köpa en hel vagn till, så det fick bli en Offwhite-suffla åtminstone... Man kan väl inte ha föööör många, eller?
Nu måste jag bara sy ny dyna åxå... Undra vad man kan hitta för fint tyg... Blocket-vagnen hade Burberry-rutor. Snyggt, men inte min stil...
)
-
485 kr hos www.beba.se - men de hade bara 2 kvar å jag knep den ena. Plus frakt, fast jag beställde lite till...