• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • bohusbebis

Fru Jönsson, vi brukar förresten alltid ta en sväng till Koh Chang för att "turista" lite. Området vi brukar åka till har bara några få restauranger, ett närköp, en bankomat och 2 mil sandstrand. Å knappt några västerländska turister, på helgerna däremot en hel del thailändare...
    Åh, börjar längta nu...

• fru jönsson

Jag är bara liiiiite avis Flört jag ska plugga i två år med start nu i höst så det lär ju inte bli något Thailand på ett par år för oss men jag längtar dit jag med. Ska köpa en trisslott i veckan och hoppas på det bästa Skrattande

♥ Mamma till Benjamin -08 och Victoria -09 ♥ www.tradera.com/auktioner/alexj78
  • Tullemi

Vi är inte riktigt så äventyrliga av oss Det blir Phuket i december, men vi är där ganska länge så vi kanske åker runt lite. Och Bee'n sk a mä så klart

Milea 080217 Lucas 100202
  • bohusbebis
    Tullemi skrev 2010-08-27 08:13:53 följande:
    Vi är inte riktigt så äventyrliga av oss Det blir Phuket i december, men vi är där ganska länge så vi kanske åker runt lite. Och Bee'n sk a mä så klart
    Att åka med barn är alltid äventyrligt Skrattande. Sen kanske äventyret är att jaga en gräshoppa på stranden eller äta annorlunda färgad glass. Var man gör det är av mindre betydelse, det är ju lika uppskattat.
  • zasata
    bohusbebis skrev 2010-08-26 19:13:01 följande:
    Fiiiint! Vilken goding som sitter i. Ser att du har uv/sol-nätsuffletten. Har du gillat den? Jag kom aldrig igång att använda den och har redan börjat klura på om jag ska ha den när vi åker till thailand i vinter - eller hur jag ska göra. Om det är Bee:n som får åka med eller inte... Tänk om Bee:n hade lite större hjul... Och tog liiiiite lite mindre plats.... Och kunde köra storebror på 20 kg....
    Jag har haft solsufletten på min hela sommaren, toppen!
    Och 20kg klarar den lätt, på storken i Göteborg hade personalen fått provåka...
  • bohusbebis
    zasata skrev 2010-08-27 08:32:25 följande:
    Själv råkade jag beställa en kakhi suflett nu med ^^ Hur går bee + grejer på T?
    Skulle tro att det går bra, det är väl rätt sällan nåt dyker upp. Har inte testat att sälja själv, bara köpa Förvånad
  • bohusbebis
    zasata skrev 2010-08-27 08:30:41 följande:
    Jag har haft solsufletten på min hela sommaren, toppen!
    Och 20kg klarar den lätt, på storken i Göteborg hade personalen fått provåka...
    Åh va bra, sonen har åxå provsuttit men jag har blivit lite nervös då den fjädrar ihop sig väldigt... Men personalen på storken lär väl väga liiiiiiite mer å tål den det så! Tjoho! Kanske behöver vi en Bee till då, en tíll sonen med.... Flört
  • zasata
    bohusbebis skrev 2010-08-27 08:48:40 följande:
    Åh va bra, sonen har åxå provsuttit men jag har blivit lite nervös då den fjädrar ihop sig väldigt... Men personalen på storken lär väl väga liiiiiiite mer å tål den det så! Tjoho! Kanske behöver vi en Bee till då, en tíll sonen med.... Flört
    Jag hade kanske inte använt den dagligen på en till 20.. men ibland, nån timma om dagen eller så Dottern väger 15kg, och hon åker helt utan problem, och jag har lånat den 2 minuter en gång... och vilat benen ;)
  • bohusbebis
    zasata skrev 2010-08-27 08:53:07 följande:
    Jag hade kanske inte använt den dagligen på en till 20.. men ibland, nån timma om dagen eller så Dottern väger 15kg, och hon åker helt utan problem, och jag har lånat den 2 minuter en gång... och vilat benen ;)
    Kan tänka mig att man skulle behöva köra hem en sovande 5,5-åring nån gång, och hellre bära 2,5 åringen... Vi belastar ju vagnen med bägge barnen när sonen står på ståbrädan (ca 35 kg totalt), å det klarar den utan att protestera.
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6