• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • Tullemi

Min bumper
    Är väääldigt lik en Chicco ja. Jag var och klämde på en Chicco-bumper och jag tror faktiskt att det var en sån här, men jag vågade inte bända ut den i affären.
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Tullemi

Chicco multiway heter vagnen som har likadan ram som Bee'n och det var bumpern till denna vagn som jag tror ska passa.

Milea 080217 Lucas 100202
  • FridaLee
    Tullemi skrev 2010-08-23 17:21:18 följande:

Å nu vill jag också ha en bygel, vore smidigt till dottern som bara vägrar sele.
    Min bumper
    Är väääldigt lik en Chicco ja. Jag var och klämde på en Chicco-bumper och jag tror faktiskt att det var en sån här, men jag vågade inte bända ut den i affären.
  • Poppit
    Tullemi skrev 2010-08-23 17:21:18 följande:

Min bumper
    Åhåå, jag vill också ha en sån! Tack snälla för tipset!
  • Noiis

vad ska man köpa för sittdyna som passar i been?? vill inte ha en från bugaboo för det har kajsan!

Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • Anatha
    Tullemi skrev 2010-08-23 08:40:18 följande:
    Kolla på tex bugababy.se
    Ahh tack de hade i alla fall bågarna men inte fästerna men jag mialade dem
  • Kajsan
    Sjukhus Mamman skrev 2010-08-23 23:55:17 följande:
    vad ska man köpa för sittdyna som passar i been?? vill inte ha en från bugaboo för det har kajsan!
    Ouch! Hahaha, jag trodde du skulle hålla dig väl med mig nu när du är sugen på min suflett, mitt bröd och mina kläder
    Jo just det!
  • bohusbebis
    Sjukhus Mamman skrev 2010-08-23 23:55:17 följande:
    Tror att ex.vis Adstrollers passar. Eller nån som syr? Jag sydde egen i marimekkos miniunikko som är sååå fin till vår röda suffla. Har en röd "över", å en mörkrödare med vita stjärnor/vit m mörkröda stjärnor... Kan inte bestämma mig vilken jag ska ha. Stjärn-dynan är lite mörkare än suffletten och jag tänkte att den kanske är fin om man har sommarsilversuffletten - men nu när vi kan ta lite semester så är ju sommaren slut... Så den har inte kommit till användning alls....
  • bohusbebis
    Poppit skrev 2010-08-23 23:52:24 följande:
    Åhåå, jag vill också ha en sån! Tack snälla för tipset!
    Grrr, varför får jag bara ett kryss å ingen bild. Vill åxå SE (kanske tjuvkikar in i ditt galleri istället).
    Undrar vad Chicco-bumpern kostar i sverige? Testade fö Chicco Litewaybumpern tidigare å den funkar inte för fästet är för litet.
  • bohusbebis
    bohusbebis skrev 2010-08-24 09:38:07 följande:
    Grrr, varför får jag bara ett kryss å ingen bild. Vill åxå SE (kanske tjuvkikar in i ditt galleri istället).
    Undrar vad Chicco-bumpern kostar i sverige? Testade fö Chicco Litewaybumpern tidigare å den funkar inte för fästet är för litet.
    Nu kunde jag se, jag tycker nästan din bumper ser "högre" ut än min. Eller så är det för att du satt den lite längre fram? Åh så fint det var med sand/offwhite... Nu behöver jag nog en ny sufflett!
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6