-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Står med foten i brevlådan och hoppar... Kanske idag...Tullemi skrev 2010-08-16 11:04:18 följande:Ingen bumper med posten än?
-
Foten är loss! Brevbärarn kom in med ett stort paket och JAAAAA! Den funkar. Kunde varit en centimeter bredare, men går fint att trycka dit, sitter bra med spännena. Tyvärr ingen ledtråd om tillverkare el liknande. Frakten kunde ha varit billigare för det var skickat i en kartong till en triptrapstol (=stor kartong) och så låg den här lilla grejen och skramlade i....
Bild är på G, ska bara ladda in... Kameran lyckades få en bild innan batteriet dog... -

Oj, så stor bilden blev.... Ursäkta kossan under, men tror man ser bygeln ändå. -
Oh vad snyggt!!!! Vem var det nu du handlade av? Ska beställa en sån jag mäbohusbebis skrev 2010-08-16 12:36:35 följande:
Oj, så stor bilden blev.... Ursäkta kossan under, men tror man ser bygeln ändå.
-
Beställde via ebay av baby-direkt.de, de var både billigast på bygeln och på frakten, 11,90 euro för bygeln, 14,90 euro för frakten = 26,80 euro. Helt överkomligt. Leveransen tog väl en vecka...
Har inte testat med barn i ännu, för hon är på dagis. Men den ser jättebra ut!!!
När jag nu tittar mkt noga så finns det lite plats tillgodo vid själva fästet, så jag tror jag ska försöka få till nåt tunnt skumgummi under så att chassit också skyddas lite och att den sitter ännu bättre. -
Bohusbebis: var du tvungen att fråga baby-direkt vad frakten skulle bli? Jag kan inte beställa innan säljaren gett mig svar om frakt till Sverige.
-
Ja jag mailade dem och frågade. Sen när jag köpte den så skrev jag själv in fraktkostnaden (beställde med paypal), men det kanske är bäst att du dubbelkollar med dem ändå.Tullemi skrev 2010-08-16 14:00:56 följande:Bohusbebis: var du tvungen att fråga baby-direkt vad frakten skulle bli? Jag kan inte beställa innan säljaren gett mig svar om frakt till Sverige.
Kollade den andra säljarens bumper men den ser inte likadan ut, utan verkar vikbar mitt på och har andra fästen. Tur jag råkade beställa denna! -
Och så bra att jag blev överbjuden dåbohusbebis skrev 2010-08-16 14:04:05 följande:Ja jag mailade dem och frågade. Sen när jag köpte den så skrev jag själv in fraktkostnaden (beställde med paypal), men det kanske är bäst att du dubbelkollar med dem ändå.
Kollade den andra säljarens bumper men den ser inte likadan ut, utan verkar vikbar mitt på och har andra fästen. Tur jag råkade beställa denna!
-
Menade den andra tyska som finns på ebay. Denna jag köpte ser dock EXAKT ut som den amerikanska du budade på.Tullemi skrev 2010-08-16 14:07:05 följande:Och så bra att jag blev överbjuden då
-
Ahabohusbebis skrev 2010-08-16 14:15:16 följande:Menade den andra tyska som finns på ebay. Denna jag köpte ser dock EXAKT ut som den amerikanska du budade på.