-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Vi har snittat i det..=) Syns knappt att man gjort det eftersom det är så luddigt..=)Tullemi skrev 2010-08-28 09:35:53 följande:Tänk på att du inte får igenom selen om du har ett fårskinn (om du inte snittar i det förstås
) -
Oups, det "råkade" bli en fin svart Zapp i helgen. Å en halvskruttig Maclaren nästan på köpet... Nu blev det trångt i vagnsparken... Tänkte vi skulle ha en liten extravagn till resa, med resultat att vi nu har 3 potentiella resevagnar till 2 barn... Eller förresten, kanske rent av 4 om man överväger även Phil&Ted:en... Varje resa har ju liksom sina behov... Om det blir så långt att bägge behöver sova men bara en chaufför, eller om vi är 2 som kan köra... Snacka om lyxproblem... Maken har inte ens fått se nytillskotten...
Fick dessutom den ursnygga OffWhite-suffletten dagen efter beställningsdagen. Har inte hunnit se den på än, men den är fin i färgen ihop med OTH fårskinnsdynan - så det kanske blir "vinterkläder"...
Nu måste jag strax ålägga mig köpförbud och börja sälja av lite istället... Kanske... -
Ännu en Bee?bohusbebis skrev 2010-08-29 21:38:07 följande:Fick dessutom den ursnygga OffWhite-suffletten dagen efter beställningsdagen. Har inte hunnit se den på än, men den är fin i färgen ihop med OTH fårskinnsdynan - så det kanske blir "vinterkläder"...
Nu måste jag strax ålägga mig köpförbud och börja sälja av lite istället... Kanske...
Eller har du lyckats få tag på en offwhite suflett utan vagn?
-
Hon har köpt endast suffletten. Lyckades visst norpa den i nån nätbutik....läs mer ovan.Kajsan skrev 2010-08-29 23:26:14 följande:Ännu en Bee?
Eller har du lyckats få tag på en offwhite suflett utan vagn? -
Nä nån mer Bee får det väl ändå inte bli, hittade offwhite-suffletten BARA hos www.beba.se fast de var dyra på frakten!!!! Så jag var ju tvungen att köpa lite till för att jämna ut det hela lite...Tullemi skrev 2010-08-30 08:32:08 följande:Hon har köpt endast suffletten. Lyckades visst norpa den i nån nätbutik....läs mer ovan.
Fick lite retroaktiv lön, och vips var det borta... Ser det som en "nödvändig" investering på trivselkontot
-
Oj! Vilken supertur du har! Undrar hur de tänkte där?bohusbebis skrev 2010-08-30 08:52:30 följande:Nä nån mer Bee får det väl ändå inte bli, hittade offwhite-suffletten BARA hos www.beba.se fast de var dyra på frakten!!!! Så jag var ju tvungen att köpa lite till för att jämna ut det hela lite...
Fick lite retroaktiv lön, och vips var det borta... Ser det som en "nödvändig" investering på trivselkontot

Been är verklien finast med offwhite suffla, klart du gjorde en investering till trivselkontot
-
För den som undrar om "universal-bygeln" som på ebay sägs passa Zapp även passar på just Zapp:en så kan jag dementera detta. Funkar INTE!!!
Den funkar inte heller om man har Bee-sittdelen vänd mot sig. Testade just.
Sonen har nu adopterat Zapp:en så bygel behövs inte till 5-åringen iaf och dottern som bor i sin Bee höll krampaktigt i den när jag försökte prova den... Så alla blev ju glada ändå. Utom jag som börjar överväga att lämna Been hemma när vi drar till thailand (zazatas fel
). Men det är ju långt dit... Snacka i-landsproblem... -
Lämnar du bee´t hemma bohusbebis vet jag inte om du får vara med i tråden längre

-
Men den är ju så fiiiiiiin. Å dottern bara älskar den. Men tänk om den blir förstörd..... Har ju visserligen köpt transportväska till den - men vårdslöst leverne på stranden kanske sätter sina spår.... Det är ju bara en månad... Sen får vi klappa den igen.... Äh, vi har ju ett tag på oss att bestämma oss. Dottern kanske plötsligt vägrar vagn - hemska tanke....fru jönsson skrev 2010-08-30 16:00:20 följande:Lämnar du bee´t hemma bohusbebis vet jag inte om du får vara med i tråden längre
-
Dags att skaff en trea kanske? För att säkra upp några barnvagnsår till?bohusbebis skrev 2010-08-30 16:22:04 följande:Men den är ju så fiiiiiiin. Å dottern bara älskar den. Men tänk om den blir förstörd..... Har ju visserligen köpt transportväska till den - men vårdslöst leverne på stranden kanske sätter sina spår.... Det är ju bara en månad... Sen får vi klappa den igen.... Äh, vi har ju ett tag på oss att bestämma oss. Dottern kanske plötsligt vägrar vagn - hemska tanke....