• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • Verkligen
    Tullemi skrev 2010-08-28 09:35:53 följande:
    Tänk på att du inte får igenom selen om du har ett fårskinn (om du inte snittar i det förstås )
    Vi har snittat i det..=) Syns knappt att man gjort det eftersom det är så luddigt..=)
    ♥ Ella 29/11 2009 ♥ www.strimmor.wordpress.com
  • bohusbebis

Oups, det "råkade" bli en fin svart Zapp i helgen. Å en halvskruttig Maclaren nästan på köpet... Nu blev det trångt i vagnsparken... Tänkte vi skulle ha en liten extravagn till resa, med resultat att vi nu har 3 potentiella resevagnar till 2 barn... Eller förresten, kanske rent av 4 om man överväger även Phil&Ted:en... Varje resa har ju liksom sina behov... Om det blir så långt att bägge behöver sova men bara en chaufför, eller om vi är 2 som kan köra... Snacka om lyxproblem... Maken har inte ens fått se nytillskotten...
    Fick dessutom den ursnygga OffWhite-suffletten dagen efter beställningsdagen. Har inte hunnit se den på än, men den är fin i färgen ihop med OTH fårskinnsdynan - så det kanske blir "vinterkläder"...
    Nu måste jag strax ålägga mig köpförbud och börja sälja av lite istället... Kanske...

• Kajsan
    bohusbebis skrev 2010-08-29 21:38:07 följande:
    Fick dessutom den ursnygga OffWhite-suffletten dagen efter beställningsdagen. Har inte hunnit se den på än, men den är fin i färgen ihop med OTH fårskinnsdynan - så det kanske blir "vinterkläder"...
    Nu måste jag strax ålägga mig köpförbud och börja sälja av lite istället... Kanske...
    Ännu en Bee? Eller har du lyckats få tag på en offwhite suflett utan vagn?
    Jo just det!
  • Tullemi
    Kajsan skrev 2010-08-29 23:26:14 följande:
    Ännu en Bee? Eller har du lyckats få tag på en offwhite suflett utan vagn?
    Hon har köpt endast suffletten. Lyckades visst norpa den i nån nätbutik....läs mer ovan.
    Milea 080217 Lucas 100202
  • bohusbebis
    Tullemi skrev 2010-08-30 08:32:08 följande:
    Hon har köpt endast suffletten. Lyckades visst norpa den i nån nätbutik....läs mer ovan.
    Nä nån mer Bee får det väl ändå inte bli, hittade offwhite-suffletten BARA hos www.beba.se fast de var dyra på frakten!!!! Så jag var ju tvungen att köpa lite till för att jämna ut det hela lite... Flört Fick lite retroaktiv lön, och vips var det borta... Ser det som en "nödvändig" investering på trivselkontot
  • Kajsan
    bohusbebis skrev 2010-08-30 08:52:30 följande:
    Nä nån mer Bee får det väl ändå inte bli, hittade offwhite-suffletten BARA hos www.beba.se fast de var dyra på frakten!!!! Så jag var ju tvungen att köpa lite till för att jämna ut det hela lite... Flört Fick lite retroaktiv lön, och vips var det borta... Ser det som en "nödvändig" investering på trivselkontot
    Oj! Vilken supertur du har! Undrar hur de tänkte där? Obestämd
    Been är verklien finast med offwhite suffla, klart du gjorde en investering till trivselkontot
    Jo just det!
  • bohusbebis

För den som undrar om "universal-bygeln" som på ebay sägs passa Zapp även passar på just Zapp:en så kan jag dementera detta. Funkar INTE!!! Rynkar på näsan Den funkar inte heller om man har Bee-sittdelen vänd mot sig. Testade just.
    Sonen har nu adopterat Zapp:en så bygel behövs inte till 5-åringen iaf och dottern som bor i sin Bee höll krampaktigt i den när jag försökte prova den... Så alla blev ju glada ändå. Utom jag som börjar överväga att lämna Been hemma när vi drar till thailand (zazatas fel Flört). Men det är ju långt dit... Snacka i-landsproblem...

• bohusbebis
    fru jönsson skrev 2010-08-30 16:00:20 följande:
    Lämnar du bee´t hemma bohusbebis vet jag inte om du får vara med i tråden längre Flört
    Men den är ju så fiiiiiiin. Å dottern bara älskar den. Men tänk om den blir förstörd..... Har ju visserligen köpt transportväska till den - men vårdslöst leverne på stranden kanske sätter sina spår.... Det är ju bara en månad... Sen får vi klappa den igen.... Äh, vi har ju ett tag på oss att bestämma oss. Dottern kanske plötsligt vägrar vagn - hemska tanke....
  • fru jönsson
    bohusbebis skrev 2010-08-30 16:22:04 följande:
    Men den är ju så fiiiiiiin. Å dottern bara älskar den. Men tänk om den blir förstörd..... Har ju visserligen köpt transportväska till den - men vårdslöst leverne på stranden kanske sätter sina spår.... Det är ju bara en månad... Sen får vi klappa den igen.... Äh, vi har ju ett tag på oss att bestämma oss. Dottern kanske plötsligt vägrar vagn - hemska tanke....
    Dags att skaff en trea kanske? För att säkra upp några barnvagnsår till? Skrattande
    ♥ Mamma till Benjamin -08 och Victoria -09 ♥ www.tradera.com/auktioner/alexj78
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6