-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Den enda Bugaboo-åkpåse som passar Bee+ är den nya universalåkpåsen som passar samtliga Bugaboo-modeller. Ca 1295:-Ana skrev 2010-09-10 15:02:37 följande:Hej!
Jag undrar om någon vet lite mer om åkpåsarna???
Jag har en Bee + och vill inte köpa en ny åkpåse, vill köpa begagnad eller på rea.
Vet någon om den gamla bee åkpåsen passar bee +?
Passar Cameleons åkpåse bee +?
Någon som vet???
Så tacksam för svar!
-
Vår vagn vobblade med dottern i (väger ca 10kg) och de spelade ingen roll om jag hade skötvästa eller inte på..skötväskan är ju inte direkt tung så den tror jag inte spelar någon roll.
Men som sagt, den har inte vobblat en enda gång sen jag bytte hjul *peppar peppar* -
Jag frågade på Köpbarnvagn åxå först, där kände de inte till problemet direkt. Mer än att de hade fått några reklamationer där hjulen hade varit äggformade men då var det ju ett tydligt fabrikationsfel - och det märktes på vagnen direkt, sa de...Thoughtless skrev 2010-09-10 16:52:54 följande:Vår vagn vobblade med dottern i (väger ca 10kg) och de spelade ingen roll om jag hade skötvästa eller inte på..skötväskan är ju inte direkt tung så den tror jag inte spelar någon roll.
Men som sagt, den har inte vobblat en enda gång sen jag bytte hjul *peppar peppar* -
Jag har en OTH/ Mountain Buggy- åkpåse som jag nog tycker passar rätt bra i Bee+:en. Tänkte sy på några små resåröglor upptill så att jag kan fästa den lite runt knapparna under suffletten, som nån tipsade om. Men den är ju inte formsydd. Å inte Buggaoriginal. Men varm å go! Tycker de äldre bugaboo-åkpåsarna ser lite tunna och sladdriga ut. Har dock inte sett nån "live", bara windows-shoppat lite...Ana skrev 2010-09-10 15:02:37 följande:Hej!
Jag undrar om någon vet lite mer om åkpåsarna???
Jag har en Bee + och vill inte köpa en ny åkpåse, vill köpa begagnad eller på rea.
Vet någon om den gamla bee åkpåsen passar bee +?
Passar Cameleons åkpåse bee +?
Någon som vet???
Så tacksam för svar!
-

-
Ooooooo Sjukhusmamman! Vilken läcker!!! Vad är det??? Var hittar man sån??? Fiiiiiiiin färg!!!!!!!!!
-
det är bugaboo paul frank åkpåsebohusbebis skrev 2010-09-11 21:44:40 följande:Ooooooo Sjukhusmamman! Vilken läcker!!! Vad är det??? Var hittar man sån??? Fiiiiiiiin färg!!!!!!!!!
den e till cam eg. men bara sy hål så passar den perfa
just den heter clancy!
-
Men vilken sufflett är det som sitter på vagnen på bilden?Sjukhus Mamman skrev 2010-09-11 21:50:35 följande:det är bugaboo paul frank åkpåse
den e till cam eg. men bara sy hål så passar den perfa
just den heter clancy! -
den gula! orginalTullemi skrev 2010-09-11 21:53:10 följande:Men vilken sufflett är det som sitter på vagnen på bilden?
-
Aha. Det såg ut som om det var en helt annan nämligenSjukhus Mamman skrev 2010-09-11 21:55:00 följande:den gula! orginal