• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • Noiis
    Tullemi skrev 2010-09-11 22:03:32 följande:
    Aha. Det såg ut som om det var en helt annan nämligen
    jasså men snart hoppas jag att jag blir klar med min egensydda
    Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • Stargirl
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-11 21:34:53 följande:

Hjärta

Otroligt fint!!!
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Joddan
    Thoughtless skrev 2010-09-10 16:52:54 följande:
    Vår vagn vobblade med dottern i (väger ca 10kg) och de spelade ingen roll om jag hade skötvästa eller inte på..skötväskan är ju inte direkt tung så den tror jag inte spelar någon roll.

Men som sagt, den har inte  vobblat en enda gång sen jag bytte hjul *peppar peppar*
    Alltså jag har tänkt på det där...

Min vibblar när jag inte ens springer eller har hjulen uppe... Den vobblar verkligen. Går det att reklamera? 
    Silas 2009-03-03 minigard.blogspot.se
  • Noiis
    Joddan skrev 2010-09-12 19:21:53 följande:
    Alltså jag har tänkt på det där...

Min vibblar när jag inte ens springer eller har hjulen uppe... Den vobblar verkligen. Går det att reklamera? 
    nej bugaboo godkänner inte sånna reklamationer då det gäller alla vagnar och inte bara några enstaka. detta är pga. att det inte är nån tyngd i vagnen och oftast när sitsen är vänd från föräldrarna. det man ska göra är att ha tyngd i varukorgen om man går ut och tror att barnet inte ska sitta i vagnen. sen som vanligt får man inte ha skötväska på vagnen, det gör oxå att vagnen vobblar. men så man inte får ha skötväska på nån vagn så får man "skylla sig själv" om man har det.
  • Joddan
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-12 19:53:04 följande:
    nej bugaboo godkänner inte sånna reklamationer då det gäller alla vagnar och inte bara några enstaka. detta är pga. att det inte är nån tyngd i vagnen och oftast när sitsen är vänd från föräldrarna. det man ska göra är att ha tyngd i varukorgen om man går ut och tror att barnet inte ska sitta i vagnen. sen som vanligt får man inte ha skötväska på vagnen, det gör oxå att vagnen vobblar. men så man inte får ha skötväska på nån vagn så får man "skylla sig själv" om man har det.
    Men det är dumt att man MÅSTE ha full varukorg för den inte ska vobbla. Min son väger 14 kilo och jag har inte så mkt i min varukorg för jag tål inte att allt syns. Jag använder en kånken mini från fjällräven som skötväska så den är inte att tala om...

Den vobblar trots son i! Och för att hjulen ska sluta lyfter jag framhjulen.... 
  • Noiis
    Joddan skrev 2010-09-12 22:03:14 följande:
    Men det är dumt att man MÅSTE ha full varukorg för den inte ska vobbla. Min son väger 14 kilo och jag har inte så mkt i min varukorg för jag tål inte att allt syns. Jag använder en kånken mini från fjällräven som skötväska så den är inte att tala om...

jag svarar bara de som bugaboo själva säger! jag tycker själv att de e skit störigt!
  • bohusbebis
    Joddan skrev 2010-09-12 22:03:14 följande:

Men kan du inte testa att gå till den återförsäljare där du köpte vagnen och fråga? Det kostar ju inget...
  • Ms J

God morgon!

Är det någon här som har använt hårdlift i den gamla Been eller har ett bra förslag på hårdlift som skulle kunna passa?

Denna tråden är en av de bästa trådarna här på fl. Även om jag inte skriver så mycket läser jag här dagligen och alla tips och råd är suveräna!

• Tullemi
    Ms J skrev 2010-09-13 05:48:10 följande:
    God morgon!

Är det någon här som har använt hårdlift i den gamla Been eller har ett bra förslag på hårdlift som skulle kunna passa?

Denna tråden är en av de bästa trådarna här på fl. Även om jag inte skriver så mycket läser jag här dagligen och alla tips och råd är suveräna!
    Det har vi gjort. Kolla i mitt galleri så ser du min gamle Bee med en Carena mjuklift. P&T ska passa också.
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Joddan
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-12 22:07:11 följande:
    jag svarar bara de som bugaboo själva säger! jag tycker själv att de e skit störigt!
    Låter väldigt konstigt. Men allt kan ju inte vara som man själv vill.

Butiken jag köpte vagnen ligger 15 mil häriftån, kan ju alltid ringa och höra med dem.

Hur gör ni som bara har Bee på vintern? Förra året köpte jag en Swift 09 men var inte så överförtjust... Hur gör ni? Vad kör ni de värsta dagarna? 
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6