-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Noa e så stor så jag lär nog ta bort fårfällen ganska snart men nu när jag ändå fått dit de så får de sittaBeeWee skrev 2010-10-09 20:54:49 följande:Tackar! Nu blev jag sugen på att inhandla skinn bums! Var på Babyproffsen och tittade idag och de hade några olika. Har du åkpåse ovanpå det när det är kallt? Buggas egna påse?
innan så körde jag bara fårfällen på hösten och sen buggans åkpåse på vintern bara
-
vilken tråd?Tant Pruselius skrev 2010-10-09 20:40:16 följande:hittar inte till den andra tråden... -
ringar och sånt för att mjukliften inye ska åka runt, nu är jag övertygad vilken vagn det blir

inte för att jag hade så många andra i tankarna *s* -
tänk på att köpa en lift som har fästen barasupermami skrev 2010-10-09 23:59:33 följande:ringar och sånt för att mjukliften inye ska åka runt, nu är jag övertygad vilken vagn det blir
inte för att jag hade så många andra i tankarna *s*
-
Puffar för min tidigare fråga ang bugaboos egna sittdyna. Den sitter ju sååå dåligt i vagnen. Den bara hasar å kasar ner/framåt. Omöjligt att få den att ligga kvar på plats. Nån mer som har den?
-
Kan försöka testa idag, bytte till mig en beg.originalsittdyna men har inte testat den i vagnen än för det är så bökigt att tråckla av åkpåse/sele osv... Men jag ska se om jag får tillfälle under dan... Har ju några egensydda som sitter väldigt bra, vore ju dumt om originalet inte skulle vara bra. Blev dock lite förvånad över hur "sladdrigt" originalet var. Trodde nog den skulle vara stummare, lite mer som UJ:s kanske... (har inte haft möjlighet att klämma på nåt i förväg). Mina egna har jag skumgummi i och då tycker jag de sitter väldigt bra och håller formen fint. Vet inte vad det är i buggans, men på beskrivningen ska det ju vara nåt väldans bra "som avleder värme"typ...Tullemi skrev 2010-10-10 07:05:11 följande:Puffar för min tidigare fråga ang bugaboos egna sittdyna. Den sitter ju sååå dåligt i vagnen. Den bara hasar å kasar ner/framåt. Omöjligt att få den att ligga kvar på plats. Nån mer som har den? -
Den KAN inte hasa om du satt fast den i selen, har du verkligen gjort det??
-
Phil & Teds och Mclaren borde väl ha fästen?Sjukhus Mamman skrev 2010-10-10 00:01:33 följande:tänk på att köpa en lift som har fästen bara
Någon som har bilder på hur en mjuklift sitter fast?
Finns det så kallade hårdliftar? Hårda kanter etc. då blir det ju nästan som en "vanlig" vagn?
Eller är jag helt ute och cyklar nu? -
Ja, så klartstraw2008 skrev 2010-10-10 09:29:51 följande:Den KAN inte hasa om du satt fast den i selen, har du verkligen gjort det??
och den hasar trots det. Kanske ska förtydliga att det är sittdelen som hasar utåt. Den hålls alltså fast i ryggdelen utan problem, Eftersom det är Lucas 8 månader som sitter i vagnen så är ryggen inte förhöjd och då blir dynan lång. Jag försöker knö ner den i skarven mellan rygg och sits, men redan efter en kort stund så har sonen fått den att kana utåt och då stramar det illa i dynans tyg vid selfästet mellan sonens ben
-
Ja jag förstår precis hade varit på sin plats med knapphål vid skarven sits/rygg som åkpåsen har...