-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
jag har äldre varianten av bumper och bee, jag kan testa med vagnen är i bilen...som sambon har sååå det får vänta tills ikväll eller imorgon...bohusbebis skrev 2010-10-11 14:26:54 följande:Då borde kanske syskonliggdelen / swiftliggdelen passa och om man är klurig borde det gå att skruva fast fästena så att den kan sitta direkt på ramen... Kanske... Nu är det ju inte aktuellt för oss, men jag gillar att klura ut universallösningar (det gör liksom vagnen ÄNNU bättre).
Nån som har en UJ och har testat om den bumperbaren funkar på Bee+? (swiftbumpern funkar inte, är för kort, däremot funkar spännena) -
Någon som har köpt nya Bugaboo åkpåsen till Bee+? Hur är den?Hörde någon som sa att den var större än den gamla?
Kan inte bestämma mig om jag ska köpa en Bugaboo eller Elodie Details...Tips någon? -
Kände på den i butik idag å den var tjock å go och verkar sitta bra i vagnen. Har dock inte testat i praktiken. Fast Elodie är ju lite läckrare... Har ingen erf av dem...Jenslund skrev 2010-10-12 21:01:31 följande:Någon som har köpt nya Bugaboo åkpåsen till Bee+? Hur är den?Hörde någon som sa att den var större än den gamla?
Kan inte bestämma mig om jag ska köpa en Bugaboo eller Elodie Details...Tips någon? -
Var det inte någon som hade erfarenhet av elodie och att den glider?
-
Sätter man fast elodin runt kanten där uppe så glider den inte. Bbs egna är inre större men lite tjockare överdel än bbs gamla.
-
Ingen som har bild på nya åkpåsen i vagn?
-
Den är exakt likadan som den gamla fast den har en dragsko längst upp.
-
Aha ok, tack. Jag beställde Elodie-påsen istället.
-
Den sitter inte bra i en Bee....glider och hasar som tusan.Jenslund skrev 2010-10-13 12:56:57 följande:Aha ok, tack. Jag beställde Elodie-påsen istället. -
Jag märkte det. Trodde att det skulle gå att vika påsen över kanten på ryggstödet men det fanns liksom ingen plats där för det. Dumt att jag inte dubbelkollade det innan men jag var helt säker på att det skulle fungera.Stargirl skrev 2010-10-16 08:17:43 följande:Den sitter inte bra i en Bee....glider och hasar som tusan.
Men än så länge är dottern så liten så hon bara liger ner och då fungerar det ju bra. Dessutom blev det väldigt snyggt med röd sufflett och rockabilly dot-påsen
Hur fungerar Bugaboopåsen? Går den att fästa vid ryggstödskanten på nåt sätt eller håller den sig på plats genom selen? Får väl köpa en sån sen när dottern börjar sitta upp...