-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-

såhär blev det -
Nu blir jag tokig på min bee +
Har den som extravagn så jag har knappt använt den, men hjulen vobblar ju så fort man ökar takten lite grann.
Jag har ju inte alltid tid att gå och strosa.
Ska det vara så här??? Eller är det fel på vagnen/hjulen?
Tacksam för svar! -
Det var tydligen så på många bee+och fetman kunde få/göra var att sätta ngn liten bricka vid hjulen, det var nytt och någon här tyckte det hjälpte. Även att ha lite tyngd på handtaget
-
Fetman
-
Fasen det klipps av! Det skall vara: det man
-
Fetman! Haha. Dagen garv, tack

-
Wihooo!! är så himla glad, på sambons initiativ var vi och kollade på vagn i helgen. Tittade på några sulkys men sedan visade jag Buggan som jag har pratat om ett tag. Sedan igår kväll kom det fram att han fastnade för denna vagn så nu blir det ett vagnköp ganska så snart :)
Men jag såg någonstans att bugga bee + kommer eller kommit med en äppelgrön sufflet någon som sett den i real life så att säga? Eller vad ska man ha för färg???? -
Det finns i äppelgrön! Kolla lytet och snäckans hemsida!
Kul att han tyckte bee! Det är ju en grym vagn! Och rolig ! -
Säg till om ni vill ha mönstret!
skall försöka forts. På min sufflett när hon sover hon är lite förkyld.
Pratade ned killenkott om det här men slänger ut en frågan här: Är det någon som har plus bee'n och vill låna ut sin suffla tillfälligt till mönstertagning så kan ni få mönstret av mig sedan ? -
Skall sy dynan med leopard Fleece nu med nu när jag optimerat mönstret, jag ville inte slösa det på provmönstret