• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • bohusbebis
    mammageno skrev 2011-03-21 10:17:50 följande:
    Säg till om ni vill ha mönstret! skall försöka forts. På min sufflett när hon sover hon är lite förkyld.

Pratade ned killenkott om det här men slänger ut en frågan här: Är det någon som har plus bee'n och vill låna ut sin suffla tillfälligt till mönstertagning så kan ni få mönstret av mig sedan ?
    Skulle gärna "investera" i ett Bugaboo Bee+mönster, men kan inte avvara suffletten just nu. Försökte få till ett hyffsat mönster, men barnen vill så gärna "hjälpa" till... svårt att få tiden utan barn att räcka till...
    Vad ska du ha mer till vilddjurs-fleecen? Har nåt liknande men har inte hittat något snyggt tyg till "andra" sidan... hmmm å så var det ju det där med tid, men viljan finns
  • mammageno

Jag kör dubbelt, samma på varje sida tänkte jag! Funderar på guldtråd men undrar om det kliar?!

• mammageno

Nu är sufflett mönstret klart och så mkt kan jag säga att det hade varit väldigt krånglig att göra om jag inte kunnat prova på vagnen...
    Får se om jag hinner sy

• bohusbebis
    mammageno skrev 2011-03-21 13:04:13 följande:
    Nu är sufflett mönstret klart och så mkt kan jag säga att det hade varit väldigt krånglig att göra om jag inte kunnat prova på vagnen...
    Får se om jag hinner sy
    vi får ses "mittemellan" (gbg?) och ha en suffletthappening
  • Polarnochpyret
    mammageno skrev 2011-03-21 09:36:32 följande:
    Det finns i äppelgrön! Kolla lytet och snäckans hemsida!
    Kul att han tyckte bee! Det är ju en grym vagn! Och rolig !
    hahaha han tyckte att vi får mer vagn för pengarna än om vi skulle lägga 1000-2000 på en vanlig sulky. Hans ända krav dock var att suffletten skulle vara äppelgrön :) och jag säger inte emot
  • mammageno

Haha jag är på! Det är 40 min bilväg härifrån Max! Syjunta à la pimp!

Polarn skall vi byta man ?!

Nu har jag förresten fått mina nya fiiina saker fixar bild sen! Såååå sommrigt! Tack Straw!!

• mammageno

Köpte förresten en solsuffla från blocket, det lönar sig att fråga snällt... )
    Nu är det bara ett regnskydd jag saknar! Och ja just det en rosa suffla, det kanske jag raggat till mig med...

• Asereht
    mammageno skrev 2011-03-21 17:11:15 följande:
    Köpte förresten en solsuffla från blocket, det lönar sig att fråga snällt... )
    Nu är det bara ett regnskydd jag saknar! Och ja just det en rosa suffla, det kanske jag raggat till mig med...
    Jag gillar inte originalregnskydden (inte till nnågon av buggorna) Det går bra med vanligt tycker jag.

Bee:s solsufflett är ju eg inte en sufflett väl utan mer en kokong. Hade den varit som Bee+ solsufflett så hade jag kunnat tänka mig en men den där kokongen kommer min ettåring få spel under. *s*
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Asereht

Är det någon hrä som köpt en zappbygel till sin bee via tyska e-bay som kan säga vad det gick på ungefär inkl frakt? Jag kikade lite men det jag hittar blir ju sjukt dyrt.

Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Tullemi
    Asereht skrev 2011-03-21 17:29:40 följande:
     vet Är det någon hrä som köpt en zappbygel till sin bee via tyska e-bay som kan säga vad det gick på ungefär inkl frakt? Jag kikade lite men det jag hittar blir ju sjukt dyrt.
    Oj, om jag minns rätt så var det inte så mycket....tror jag betalade 250-300:- totalt. Bohusbebis vet säkert bättre . Vi köpte nästan samtidigt.
    Milea 080217 Lucas 100202
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6