-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Asereht det finns en okokong suffla till bee jag har en!
-
Okej, har du bild? Jag tycker nämligen att bee+ har en mkt bättre solskyddssufflett men har fått info om att detta är enda solvarianten till bee.mammageno skrev 2011-03-21 19:05:37 följande:Asereht det finns en okokong suffla till bee jag har en!
-
Min son skulle aldrig gå med på att sitta instängd i den där rymd......grejenAsereht skrev 2011-03-21 19:28:26 följande:Okej, har du bild? Jag tycker nämligen att bee+ har en mkt bättre solskyddssufflett men har fått info om att detta är enda solvarianten till bee.
. Den är väl liknande till Bee+ va?
-
Mileas mamma la du in en bild? Jag kan ju inte se från den hära s-ns appen!
-
Nä, bilden är från när jag citerade Asereth's inlägg+bild. En gammal Bee med silverkokongmammageno skrev 2011-03-21 20:17:49 följande:Mileas mamma la du in en bild? Jag kan ju inte se från den hära s-ns appen!
-
Orkar inte byta suffla så jag lägger den över bild kommer snart
-

och halvfärdig ej fållad egensydd suffla
solsuffla skrynklig -
den som vill kan se dem i galleriet med nu..
-
Spanien, tror du dom skickar ditt ?bohusbebis skrev 2011-03-20 10:39:49 följande:vet inte var du bor, men just den finns till halva priset på KäraBarn i Uddevalla (de kanske skickar annars?). Annars tycker jag att man ser den och suffletter till gamla bee:et på tradera då och då.
-
Har du släkt i sverige kan de ta emot den och sedan skicka till dig? Får plats i ett vanligt kuvert