-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Jag ska använda Bee+ som enda vagn till Kulan men kommer att bära i sjal mycket. Jag ville inte ha vagn till denna alls men insåg att här måste man nästan ha vagn. Bor annars i Nigeria där i princip ingen kör vagn. När jag väl började leta efter vagn fick jag bara ångest av alla stora Emmaljunga och Brio vagnar. Hade en Emmaljunga edge duo till sonen och aldrig att jag köper en sån igen, fan för att släpa på en sån i kollektivtrafiken. Visst de är bra i terräng men kom igen jag bor söder om Sthlm och går 99% av tiden på asfalterade vägar eller i köpcentrum
Vintern kommer jag inte befinna mig här utan vid ekvatorn och OM planerna skulle ändras så har jag en Brio Sitty som jag kan använda till bebis i vinter om det är snöstorm.
Nu väntar jag bara på att Kulan ska behaga att komma ut så jag får börja köra min fina Bee+! -
Finns Frog i Sweden?
-
Jag hade både cam och bee + från att min son var 2 månader! Camen stod helt orörd då jag bara körde been. Sålde den dock innan vintern Men har nu skaffat en igen. Kommer att ha been som singelvagn till lillasyster som kommer i sommar, men jag har ju även syskonvagnen då som är mer körvänlig på vintern!
-
jag kör bee+ till lillan på 5 mån å storasyster får åka när hon vill. sen har jag UJ duon när vi e ute å prommar.
ang nya färgerna så tycker jag dom är jätte fina i verkligheten. Jag köpte den lila å den är mer som en vinröd/rosalila, inte kall plommonlila.

-
Kan inte du köpa en frog till mig meeeed:-P
-
Jag kör CAM till bebis med ståbräda m pall på till storesyster + att storesyrran har en egen vagn bee+
-
Jag bär mycket i ergonomisk sele. Där trivs grabben allra bäst.OoSOLINoO skrev 2011-04-08 08:10:30 följande:Jag ska använda Bee+ som enda vagn till Kulan men kommer att bära i sjal mycket. Jag ville inte ha vagn till denna alls men insåg att här måste man nästan ha vagn. Bor annars i Nigeria där i princip ingen kör vagn. När jag väl började leta efter vagn fick jag bara ångest av alla stora Emmaljunga och Brio vagnar. Hade en Emmaljunga edge duo till sonen och aldrig att jag köper en sån igen, fan för att släpa på en sån i kollektivtrafiken. Visst de är bra i terräng men kom igen jag bor söder om Sthlm och går 99% av tiden på asfalterade vägar eller i köpcentrum
Vintern kommer jag inte befinna mig här utan vid ekvatorn och OM planerna skulle ändras så har jag en Brio Sitty som jag kan använda till bebis i vinter om det är snöstorm.
Nu väntar jag bara på att Kulan ska behaga att komma ut så jag får börja köra min fina Bee+!
Jag får snarare förslitningsskador av att dra runt på pansarvagnen än att jag allt som oftast bär runt på sonen. Så härligt att flytta söderöver när vintern kommer. Då förstår jag att du klarar dig galant med en Bee.Nej, det verkar den inte göra. Inte annat än begagnat iaf.Tullemi skrev 2011-04-08 08:13:33 följande:Finns Frog i Sweden?mammageno skrev 2011-04-08 08:32:07 följande:Kan inte du köpa en frog till mig meeeed:-P
-
Gul sittdyna för skitbra pris;
mobil.blocket.se/lund/Bugaboo_bee___32813867.htm -
Tack, har svarat på den annonsen tidigare i veckan. Tyvärr hade hon en tjej som skulle komma och kolla på denmammageno skrev 2011-04-08 09:46:49 följande:Gul sittdyna för skitbra pris;
mobil.blocket.se/lund/Bugaboo_bee___32813867....
-
Men ååååh! Grattis! *superduperavis*Asereht skrev 2011-04-08 08:09:19 följande:*haha* Har inte börjat använda den än men det kommer.
Fyndade den sprillans ny på tradera för 200 pix.