• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • Noiis

Jag kör på off white suflett och ljus tygsoffa haha.. Inte barnvänligt här inte  
    Men jag tycker att båda delar funkar bra iaf för mig och lilla noa hihi

Jag vill ha en grön! Jag inbillar mig att den kan bli snygg med den sandfärgade basen... eller vad tror ni?? 

• Asereht

Här kör vi med gul suffla och åkpåse eller sittdyna. Känns vårigt och fint dessutom passar det ju utmärkt så här till påsken.

Vi har röda tygsoffor, de har tvättbara överdrag och ska bytas ut när mintingen växer ur kladdåldern dvs om typ 10 år.

Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • aqua77

Yeay!!! Efter mycket funderande och klämmande på olika barnvagnar har vi äntligen slagit till och köpt en bee+ till ettåringen! Har älskat min cam, som vi haft till båda kidsen, men har längtat efter en vagn som man kan fälla utan att ta isär. Funderar dock på att köpa en bygel; vilken är det som passar till och var kan man köpa den?! Antingen på nätet elr Göteborg... Någon som har bild? Kan man ga bygeln även när sitsen är bakåtvänd?

• Noiis
    bohusbebis skrev 2011-04-08 13:26:24 följande:
    Ooooo köpte precis världens sötaste Marimekko Ryggsäck till dottern i vaxat tyg. Röd. åååååå va jag ångrar att jag sålde den röda suffletten!!!!!!!!!!!! Har en helt ny oanvänd gul "över" - ingen med röd som vill byta...

Å förresten så tycker jag att de nya suffletterna var hulöst dyra!!!!i Tror jag ska bojkotta (tills jag får se i verkligheten iaf)
    men hohohohohooooooooo jag vill ju se väskan jue
  • bohusbebis

Sjukhus Mamman skrev 2011-04-09 19:23:03 följande:
    men hohohohohooooooooo jag vill ju se väskan jue
    Du får se ifall du lovar att tipsa om du ser en prisvärd röd suffla till mig.....

ursäkta bildkvaliteten, det är inte jag som blivit suddig så här på lördagskvällen utan mobilkameran....
  • BeeWee
    bohusbebis skrev 2011-04-09 20:10:49 följande:
    Du får se ifall du lovar att tipsa om du ser en prisvärd röd suffla till mig.....

ursäkta bildkvaliteten, det är inte jag som blivit suddig så här på lördagskvällen utan mobilkameran....
    Kalasfin! Den kan du ju ha rosa suffla till också om du vill Skrattande
  • bohusbebis
    BeeWee skrev 2011-04-09 20:14:28 följande:
    Funderar lite på hur den nya oranga kanske skulle kunna matcha åxå...
  • bohusbebis
    BeeWee skrev 2011-04-09 20:14:28 följande:
    hmmmm... nu måste jag ju börja tänka på rosa åxå.... hoppsan... har en sprillans ny gul över, ingen som vill byta?
  • BeeWee
    bohusbebis skrev 2011-04-09 20:16:17 följande:
    hmmmm... nu måste jag ju börja tänka på rosa åxå.... hoppsan... har en sprillans ny gul över, ingen som vill byta?
    Kör redan gult, men har du en sittdyna så snackar vi business Flört
  • BeeWee
    aqua77 skrev 2011-04-09 19:10:20 följande:
    Yeay!!! Efter mycket funderande och klämmande på olika barnvagnar har vi äntligen slagit till och köpt en bee+ till ettåringen! Har älskat min cam, som vi haft till båda kidsen, men har längtat efter en vagn som man kan fälla utan att ta isär. Funderar dock på att köpa en bygel; vilken är det som passar till och var kan man köpa den?! Antingen på nätet elr Göteborg... Någon som har bild? Kan man ga bygeln även när sitsen är bakåtvänd?
    Grattis till ett bra köp!
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6