-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Tror inte att någon hittat nån annan bygel än att beställa hos: www.baby-direkt.de eller via tyska e-bay. Sök på "frontbügel zapp" så hittar du en universalbygel som passar både Bee:et och Quinny zapp (fast den sista tyckte jag inte att den satt bra på alls egentligen). Tror inte att den satt så bra när sitsen var bakåtvänd, men vi åker bara framåt så jag vet inte säkert....aqua77 skrev 2011-04-09 19:10:20 följande:Yeay!!! Efter mycket funderande och klämmande på olika barnvagnar har vi äntligen slagit till och köpt en bee+ till ettåringen! Har älskat min cam, som vi haft till båda kidsen, men har längtat efter en vagn som man kan fälla utan att ta isär. Funderar dock på att köpa en bygel; vilken är det som passar till och var kan man köpa den?! Antingen på nätet elr Göteborg... Någon som har bild? Kan man ga bygeln även när sitsen är bakåtvänd? -

Mitt Bi med båge, dock är den "felvänd" pga av att sonen var liten när bilden togs. Båge inköpt på e-bay. -
Tackar för svaret och bilden, Mileas mamma
Det såg väldigt bra ut med en bygel... Får nog bli en sån. Ser fram emot morgondagens premiärpromenad med min fina, fina bee! Hoppas den motsvarar mina (höga...) förväntningar! -
haha skyll på mobilen dubohusbebis skrev 2011-04-09 20:10:49 följande:Du får se ifall du lovar att tipsa om du ser en prisvärd röd suffla till mig.....
ursäkta bildkvaliteten, det är inte jag som blivit suddig så här på lördagskvällen utan mobilkameran....
jag vet nog allt att du firade inköpet med en flarra rött
Jätte fin verkligen, en sån skulle jag med vilja ha
jag tycker nog allt att den kommer passa bra med den gula. Hej sommar och glatt!
dessutom är den gula jätte fin!
Jag har annars en gul som jag kan byta med din gula
eller en offwhite mot din offwhite hehe!
-

Det HÄR är SOMMAR!!!! (men nu kom jag ihåg varför jag sa att jag aldrig skulle sy i frotté igen, baksidan blir oföljsam och svårsydd)
förresten, kanske borde lägga in bilder i bildtråden istället.... sorry... lägger in en annan bild där strax -
har förresten inte min off-wita kvar, vi är fläckexperter i vår familj och jag insåg den omöjliga ekvatiionen.... den fick sällskap av min finaste dyna genom tiderna och rullar nu på ett stockholmsbi.Sjukhus Mamman skrev 2011-04-09 22:37:12 följande:haha skyll på mobilen du
jag vet nog allt att du firade inköpet med en flarra rött
Jätte fin verkligen, en sån skulle jag med vilja ha
jag tycker nog allt att den kommer passa bra med den gula. Hej sommar och glatt!
dessutom är den gula jätte fin!
Jag har annars en gul som jag kan byta med din gula
eller en offwhite mot din offwhite hehe! -
bohusbebis skrev 2011-04-09 22:54:12 följande:har förresten inte min off-wita kvar, vi är fläckexperter i vår familj och jag insåg den omöjliga ekvatiionen.... den fick sällskap av min finaste dyna genom tiderna och rullar nu på ett stockholmsbi.
Jag ska hålla ögonen öppna och hälsa den när jag ser den! hamna den i centrala eller utanför? -
ÖÖÖÖÖstermalmSjukhus Mamman skrev 2011-04-09 22:55:58 följande:
Jag ska hålla ögonen öppna och hälsa den när jag ser den! hamna den i centrala eller utanför? -
Åh fin väska!
Det här med båge, jag har jagat runt överallt och inte hittat, men på nidizforkidz så hade de chicco multiway vagnen iaf. Den bygeln skulle tydligen funka men den andra ggn jag ringde så gick det inte att fixa tydligen:-O ?!
Så det är nog e-bay som gäller -
Mammageno: jag har surfat runt lite och har hittat båge till chicco lite way lite här och var, bl.a. på babyproffsen. Ska köpa en sån och testa om den fungerar... Kanske ett långskott, men försöka duger! Annars får det bli en båge från tyska eBay (är så kass på tyska, bara! Det enda jag minns från högstadie-studierna är hur man beställer en varm choklad med vispgrädde...). Skriver ett inlägg när jag testat! Nu är det strax dags för premiärpromenad