-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
No07va
En mjuklift att ha i vagnen, inte cocoonen som bugaboo säljer till. Jag har min dotter i en phil and teds vibe mjuklift som jag fäster med kabinhakar i mjuklifyens undersoda. Funkar kanon! Mer lik en liggdel än BB cocoon. -
Tack! Vi köpte med cocoonen men jag vet inte om jag vågar att lita på att den ligger kvar även om jag satt fast själva cocoonen. Känns dessutom konstigt att jag ska behöva spänna fast den lilla oxå. Ska absolut kolla in den mjukliften:)Joddan skrev 2011-07-06 16:18:36 följande:No07va
En mjuklift att ha i vagnen, inte cocoonen som bugaboo säljer till. Jag har min dotter i en phil and teds vibe mjuklift som jag fäster med kabinhakar i mjuklifyens undersoda. Funkar kanon! Mer lik en liggdel än BB cocoon.
-
En rosa. Men suktar lite efter fina mönstrade suffletter efter att jag kikat i bildtråden härTant Pruselius skrev 2011-07-06 07:43:30 följande:Linneaslängtan - grattis till köpet! Hoppas du blir nöjd! Vilken färg blev det?! Mugghållare kostar runt 250(?)kr och är buggas egna
-
vilken färg köpte ni? Jag har min bee+ till storesyster eller med bilstolsadaprtar till lillkorv men när samma lillkorv lånar syrransvagn så har jag en mjuklift från babytravel/babyproffsen i - sitter som smäcken - hört att p&t - liften ska sitta bra oxå...AlmNov skrev 2011-07-06 12:32:26 följande:Hoppar oxå in i tråden nu. Blev ägare till en bugaboo bee+ i måndags:) Att köpa ytterligare än vagn till innan lillan ens är född var inte mitt buslut utan faktiskt sambon. Han har länge gått och beklagat sig över att den vagnen vi köpte från början kanske var av modell "lite för klumpig;). Efter mycket velande hit och dit kom vi fram till att vi ändå kommer vilja köpa en ny smidigare vagn efter vintern och varför inte köra på bee redan nu då vi kan utnyttja att den går att från födseln. Vi får en liten i augusti och tänkte att vi skulle använda bee första perioden och sen när det blir vinter och snö kör vi med den andra vagnen.
Är så nöjd och nu väntar vi bara på att dom sista veckorna snabbt ska rulla förbi.
NI som har vagnen nu. Vad tycker ni att man ska satsa på för tillbehör? -
vilket joddan redan tipsat om - klok tjej det därTant Pruselius skrev 2011-07-07 23:05:00 följande:vilken färg köpte ni? Jag har min bee+ till storesyster eller med bilstolsadaprtar till lillkorv men när samma lillkorv lånar syrransvagn så har jag en mjuklift från babytravel/babyproffsen i - sitter som smäcken - hört att p&t - liften ska sitta bra oxå...
-
Man lär sig av de bästa
-
Jag har också en mjuklift från Babyproffsen men tycker sådär om den faktiskt. När man går på bussar liksom halkar den ner lite och så tycker jag kanterna på den är lite för låga så nu i efterhand tror jag nog att jag hade gillat P&T mer. Babytravel från Babyproffsen har dock en suflett vilket är bra denna årstid.
-
Jag har inte min mjuklift löst. Skulle jag aldrig ha, skulle kännas osäkert. Min har jag som sagt fäst med kabinhakar och också sitter fast i chassit.
-
Det blev en med rosa sufflet:)Tant Pruselius skrev 2011-07-07 23:05:00 följande:vilken färg köpte ni? Jag har min bee+ till storesyster eller med bilstolsadaprtar till lillkorv men när samma lillkorv lånar syrransvagn så har jag en mjuklift från babytravel/babyproffsen i - sitter som smäcken - hört att p&t - liften ska sitta bra oxå...

-
Sugen på denna:) Vet inte om det fortfarande går att boka eller om det är så att den finns i butik nu.