-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Oj, den nya var inte min cup of tea
. Har lite svårt för den typen av mönster, men färgglad är den 
-
snyggAlmNov skrev 2011-07-08 11:53:30 följande:Det blev en med rosa sufflet:)

vår godisbit
-
Jag kommer köpa missonis sufflett till min bee, vet någon vad den kostar? Nk har den i sitt fönster i alla fall.
-
Tror man köper den i paket med en filt och då ska det gå på runt 1800kr. Vet att man tidigare kunde förboka på bonti. Ser inget på deras sid om det nu. Dom skulle iallafall inte sälja det via nätet utan bara i butiken.
-
Aaa näää det kommer jag inte vilja betala.
-
Nej jag har självklart min fastkrokad också.Joddan skrev 2011-07-08 11:38:44 följande:Jag har inte min mjuklift löst. Skulle jag aldrig ha, skulle kännas osäkert. Min har jag som sagt fäst med kabinhakar och också sitter fast i chassit. -
Halloj! Har lite frågor och har gått bak lite i denna tråden men även i förra, men hittar inte svar, så hoppas att någon orkar svara.
Vad är det för skillnad på Bugaboo Bee och Bugaboo Bee+?
Någon som har provat med en BRIO-mjuklift?
Funkar vagnen bra för nyfödd?
Har en Phil & Teds syskonvagn nu och gjorde mig snabbt av med vår gamla vagn när jag köpt p&t'n, har beräknad födsel om 15 dagar och har spanat in en Bugaboo Bee som extravagn/singelvagn... Vill alltså att vagnen ska fungera lika bra för min ettåring som för min nyfödda...
Kom gärna med för- och nackdelar!
-
Emelillen, jag har en Bee och önskade jag hade en Bee +. Min dotter på 18 mån har nästan vuxit ur den. Huvudet når nästan suffletten. Bee + har en höjbar suflett. Sen så kan sitsen sättas nästan helt rakt på Bee+ vilket är en fördel. Min dotter tycker inte om att "halvligga" i vagnen. Jag hoppas det ger lite svar...!
-
Här är ett klipp som tydligt visar skillnaderna på Bee och Bee+
"> -
bohusbebis: ah, kanon! Tack! Ganska stor skillnad ändå ju... Lutar helt klart åt en bee+
tack för hjälpen!