• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • Tullemi

Vad funkar bäst tror ni? Tradera eller Blocket om man vill sälja tillbehör till Bee'n?

Milea 080217 Lucas 100202
  • straw2008
    Tullemi skrev 2011-08-03 14:10:21 följande:
    Vad funkar bäst tror ni? Tradera eller Blocket om man vill sälja tillbehör till Bee'n?
    Tradera helt klart.
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Tullemi
    straw2008 skrev 2011-08-04 08:02:42 följande:
    Tradera helt klart.
    Det är dels en ståbräda och det verkar så jobbigt att behöva skicka den. Mycket enklare om köparen kommer till dörren ..... ja jag är lite bekväm. En suflett är ju lätt att skicka iväg, men en ståbräda... Den får kanske gå på Blocket då.
    Milea 080217 Lucas 100202
  • straw2008
    Tullemi skrev 2011-08-04 08:19:35 följande:
    Det är dels en ståbräda och det verkar så jobbigt att behöva skicka den. Mycket enklare om köparen kommer till dörren ..... ja jag är lite bekväm. En suflett är ju lätt att skicka iväg, men en ståbräda... Den får kanske gå på Blocket då.
    Du kan skriva endast avhämtning.
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Lillla My

Jag skulle nog säga att Blocket är bättre. Jag sålde en del saker där i början av sommaren och fick mer för dem där. Det mesta skickades och det var många som hörde av sig.

• Min dotter

Det är möjligtvis inte någon som har måtten på sittdyna till orginal been? Jag tänkte sy en dyna & kan ju visserligen mäta sittytan på vagnen, men tycker det är svårt att veta hur mycket av ytan som dynan bör täcka..

• Pjoddas

Nu är jag också stolt ägare av en Bee + Glad

Men jag bara undrar... trodde det skulle finnas hur mycket roliga sufletter och annat skoj som helst som tillbehör. Men hittar ingenting..varken tradera eller blocket eller någon annanstans... vad hittar ni allt? Eller det finns inte så mkt att välja på?!

• Asereht
    HelenaKi skrev 2011-08-21 18:47:07 följande:
    Nu är jag också stolt ägare av en Bee + Glad

Men jag bara undrar... trodde det skulle finnas hur mycket roliga sufletter och annat skoj som helst som tillbehör. Men hittar ingenting..varken tradera eller blocket eller någon annanstans... vad hittar ni allt? Eller det finns inte så mkt att välja på?!
    Vad är det du är ute efter? Suffletter till plus finns ju i ett antal färger både ordinarie och limited edition. Sen finns det ju massa folk som syr egna också förstås, vill man ha något sånt får man leta efter någon som säljer.
    Bloggar om garntrassel och vardagsbestyr på www.stickig.se
  • bohusbebis
    Asereht skrev 2011-08-21 19:09:07 följande:
    Vad är det du är ute efter? Suffletter till plus finns ju i ett antal färger både ordinarie och limited edition. Sen finns det ju massa folk som syr egna också förstås, vill man ha något sånt får man leta efter någon som säljer.

fast det är lite svårare att sy sufflett till Bee+ än ex.vis Bee el Cam. I Bee+:ets sufflett sitter det en tunn båge som är lite klurig att få till. Tror Sjukhusmamman lyckades, men jag gav upp... Dynor tycker jag är kul att sy, då kan man variera sig i det oändliga
  • Asereht

Jo jag vet om att det ska vara knöligt att sy till plus men det finns många speciellt utländska siter där man kan köpa custom made.

Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6