Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2
3 månader har snart gått igen.Tiden rusar fram
3 månader har snart gått igen.Tiden rusar fram
Just ikväll tycker jag de känns trist att vara hemma själv, då sambon jobbar
. Jag kan kolla på tv, laga nåt gott o äta... Men det känns inte kul. Vet inte om de spelar in att jag väntar mens i morrn och jag inte känner ett jota... Vill så gärna bli gravid! De är bara att sikta in sig på bästa månad. Hade hellre varit på jobbet ikväll, hur dumt de än låter!
. Jag kan kolla på tv, laga nåt gott o äta... Men det känns inte kul. Vet inte om de spelar in att jag väntar mens i morrn och jag inte känner ett jota... Vill så gärna bli gravid! De är bara att sikta in sig på bästa månad. Hade hellre varit på jobbet ikväll, hur dumt de än låter!Den kramen hjälpte ;) kram tillbaka.
God morgon alla!
Här börjas dagen med att knapra stesolid. Hoppas eran dag är bättre.
Kramar till er som behöver det.
Kollar på 1.an, utbildningsradion, om bipolära. Väldans vad mycket massmedia om sjukdomen som visas idag 

Ok, hittade nämligen en länk i ett annat forum :)
Hallååå där!!!
Har ett enormt shoppingsug. Har även pengar till det men de sa helst sparas till ny teve.. Blir galen! Vet inte vad, förutom kläder jag vill köpa men nåt måste det vara!! Dessutom är de jäkla affärerna inte öppna än. 10, vad är det, middagstid...
Shoppingsug så det skriker om det. Ikea kanske?
Överallt jag vill åka så måste det bli med buss. Försöker få tag på mamma men hon svarar inte på mina sms. Ringer jag nu och frågar så blir hon bara -du är för uppvarvad, jag vill inte ta dig till butiker, lämna pengarna till sambon... Tjat! Fast det är ändå mina pengar, inget som skulle skada ekonomin.
Känner mig helt handlingsförlamad och sitter bara här vid datorn. Brde lägga mig igen då jag inte sovit så mycket men jag ligger bara och spänner mig.
Kanske däckar senare..