• maggan75

Gekås vol 14

Pigelinen skrev 2010-03-27 17:13:23 följande:
    har för mig att jag läste 250kr bland kommentarerna i bloggen (pris på klockorna).
    ok tack läste inte kommentarerna {#lang_emotions_innocent}
  • Ellien
    Greksmurfen skrev 2010-03-27 17:11:05 följande:
    polkadot design har avtvättbara stolsdynor se jag via google...men det e ju inte det märket jag har.. men kan ju starkt rekomendera en avtvättbar
    Vi har haft både avtvättbara och i tyg, men jag föredrar nog tyg. Håller med om att det är praktiskt med de andra, men skönare med tyg :)
  • firepuzz

jag tror att klockorna kostade 250 kr, kollade lite snabbt i torsdags men har även hört att dom är inte alls lika bra som dom på ur och penn, vet att det var något problem med armbanden hos dom på gekås.
    Nu kollade jag ju bara lite snabbt men jag tyckte att dom på ur och penn är finare än dom på gekås varför vet jag inte, är dom inte likadana?

• Pigelinen
    firepuzz skrev 2010-03-27 18:58:33 följande:
    jag tror att klockorna kostade 250 kr, kollade lite snabbt i torsdags men har även hört att dom är inte alls lika bra som dom på ur och penn, vet att det var något problem med armbanden hos dom på gekås.Nu kollade jag ju bara lite snabbt men jag tyckte att dom på ur och penn är finare än dom på gekås varför vet jag inte, är dom inte likadana?
    jo jag tror att det är samma, problemet har väl varit att de inte går att ändra armbandslängden själv utan man måste lämna in och göra det och ur& penn gör bara de på sina "egna" klockor.
    http://antligenmamma.blogspot.com/
  • firepuzz

okej. jag tyckte inte dom såg lika ut på något sätt. men kollade som sagt bara snabbt

• kobebis
    Pigelinen skrev 2010-03-27 16:49:11 följande:
    Funderar funderar... Min dotter är 83cm lång och väger 10.5 (dvs långsmal) Jag köpte ett vanligt regnställ och ett fodrat ifjoli 74/80 och de passar fortfarande. Nu funderar jag på om jag ska köpa på mig nytt när jag ändå åker nästa vecka eller om jag ska vänta... hur hade ni gjort? Det är ju tråkigt om hon drar i väg på längden och behöver nytt innan vi åker i sommar. Ev åker vi ner i sommar igen runt 1/7. Hur mycket kan barn väsa på tre månader? Ge mig råd!!!!
    Jag hade nog väntat. Har hon set som passar nu behöver du inte handla ngt än. Men å andra sidan är ju frågan vad som finns kvar sen senare i sommar? med risk för att det kan vara dåligt utbud med regnkläder mitt i sommaren så kanske du ska köpa nu om du hittar set som är lite för stort nu? Lättare att hitta regnkläder sen igen i höst men det kanske blir en tur då med? Svårt val.....
  • maggan75
    firepuzz skrev 2010-03-27 19:21:35 följande:
    okej. jag tyckte inte dom såg lika ut på något sätt. men kollade som sagt bara snabbt
    Det är regal  som säljs på gekås  och det är det väl på ur och penn oxå ......
  • maggan75
    maggan75 skrev 2010-03-27 19:31:18 följande:
    Det är regal  som säljs på gekås  och det är det väl på ur och penn oxå ......
    Hmm kollade ur och penns  sida nu och Jet set heter de där ... måste kolla med min kompis som jobbar där
  • amalie79
    maggan75 skrev 2010-03-27 17:04:39 följande:
    Är det någon som  kollat vad dessa klockar kostar ??? Vill haaaa
    259, jag tittade på dem idag! Blev dock ingen för det fanns inga röda! : (
  • maggan75
    amalie79 skrev 2010-03-27 19:36:05 följande:
    259, jag tittade på dem idag! Blev dock ingen för det fanns inga röda! : (
    ok då vet jag måste ta en sväng snart tror jag
Svar på tråden Gekås vol 14