• MiaÅRoger

Gekås vol 14

Du och Jag; jag såg i din blogg att du gillar att sy och det var jättesnygga grejer du gjort. tar du beställningar också? Har du en sån maskin som man kan knappa in ord och de syr automatiskt eller hur får du till text? :)
  • TinkyWinky
    MiaÅRoger skrev 2010-04-06 12:10:57 följande:
    Du och Jag; jag såg i din blogg att du gillar att sy och det var jättesnygga grejer du gjort. tar du beställningar också? Har du en sån maskin som man kan knappa in ord och de syr automatiskt eller hur får du till text? :)
    undrar jag med. riktit snygga muddbyxor :))
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • Kaerleksbarn
    Du och Jag ver2 skrev 2010-04-06 11:39:27 följande:
    Hej på er! Nu har jag hittat en släkting som ska ner, så tänkte be henne köpa tripp trapp stolen och beställa hemkörning på den. Nån som möjligtvis köpt tripp trapp stolen och vet måtten på kartongen?!?! (så man kan räkna ut frakten på ett ungefär...) Tacksam för snabbt svar!
    Stolen är ca 83cm hög och 46cm bred så av minnet att döma va kartongen ungefär en meter hög och en halvmeter bred

Kul du lyckas få hem stolen trots allt!
  • darknightgirl
    Kaerleksbarn skrev 2010-04-06 14:47:06 följande:
    Stolen är ca 83cm hög och 46cm bred så av minnet att döma va kartongen ungefär en meter hög och en halvmeter bred Kul du lyckas få hem stolen trots allt!
    tack=) tjuvläste..
    är ju lika hög som min hokus pokus stol...
  • Gelicapelica
    Kaerleksbarn skrev 2010-04-06 11:13:24 följande:
    Vad kostar jackorna till tjejer omkring stlk 68-74?Min mamma kikade igår men hittade bara för omkring 159kr och uppåt,har nämligen hittat jackor på H&M för 149kr men ville vänta till Gekås.Trodde såklart det skulle va billigare men värkar inte så?
    det va JÄTTEDÅLIGT med jackor i den storleken...
    jag hittade en i två olika färger... o dom kostade 119... ja va itne ute efter en sån modell alls.. jag hade velat ha en softshell, men det fanns bara från 86.
    Den kan ha funnits "jackor" i fleece också, men ja tycker inte att det räknas....
    *Ella 090531* http://angelicavedin.blogspot.com/
  • elinile

Nu har jag haft 2 bud som tittat efter regnoverall till mig då jag köpte för liten... Tyvärr har de inte funnits i rätt storlekar någon av gångerna. Så om det är någon som åker dit lite titt som tätt, bor i närheten... Hör av er till mig, snälla!!!

• Snuttjulla
    elinile skrev 2010-04-06 19:49:52 följande:
    Nu har jag haft 2 bud som tittat efter regnoverall till mig då jag köpte för liten... Tyvärr har de inte funnits i rätt storlekar någon av gångerna. Så om det är någon som åker dit lite titt som tätt, bor i närheten... Hör av er till mig, snälla!!!
    ska dit i helgen, kan kolla om du vill. :)
  • EJai

nån som varit där nyligen och sätt om deras kombi vagn kan vara något att satsa på?

Svar på tråden Gekås vol 14