• MissKaos

Gekås vol 14

Kollade inte overaller. Men köpte en jacka till sonen från Abeko (strl 116) 280kr.
    Överdragsbyxa 100

Hot Wheals wall track 149 (hemma 480..) 5 pack bilar under 100kr.

Geomag 44 bitar ca 80kr

Blixten kalsonger Spideman kalsongen i 2 pack 50kr. Väldigt fina! Bra i strl.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Till MIG! Kofta 99kr.
    Trosor (ja dom där jättesakerna längs ner?) 2 st 50kr. Urbekväma. Har provat nu..
    AmningsBH 99kr st.
    Linnen va 60kr
    Toppar ca 70kr
    Köpte även två par leggings med fot typ supertjocka strumbyxor. MInns inte priset, två pack 50kr? 
    Fanns inte så himmla mkt men lite basgrejjer för mig som svettas som en kalv.. Tänkte ha linnena med till Kreta. Sen är dom såpass långa att jag ng kan ha dom under hela vägen fram. Alltså udner mamakläder som inte räcker över magen.
    Nedan sista bilden på det till mig. Som ju blev endel! Klänningen fanns även i marinblått/vitt och svart/vitt. Ej i min strl dock.

Jag. V 23. Tröjja/klänning 99 kr. Leggingc ca 70kr

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Strlk 62
    Pyjamas 60 kr
    Båda byxorna 30kr/st.
    Bpdys 40-50kr st
  • MissKaos

Strlk 68 på laban set. trodde priset skulle synas.. Dyraste bodyn iaf!
    buxa strl 50 30kr.
    LAmmullspläd 80 kr. Ska ha den i vagnen är tanken!
  • MissKaos

Dinglisar (tossorna) ca 50kr.
    Snutte med en massa pill-lappar minns inte pris, tror den låg runt 50kr max.
    Sockor 2 pack 15 kr.

Nallen har sonen valt. Den ska tydligen slås i n i papper, med snören. IAf från honom till bebis. Fanns MASSOR med nallar och han valde den billigaste. Blå. Hans favvo nalle heter Blå och är just det. Blå..
    Skallra med massa pill på ca 50kr tror jag
  • Tibell

Någon som har bra info om deras overaller ? Skulle ju helst velat ha lika tunna men varma som kaxs overaller är...finns det sådana ? Och pris på dem ? Någon som vet om de har regnoveraller i stl 74?

• MissKaos
    Tibell skrev 2013-08-09 17:16:59 följande:
    Någon som har bra info om deras overaller ? Skulle ju helst velat ha lika tunna men varma som kaxs overaller är...finns det sådana ? Och pris på dem ? Någon som vet om de har regnoveraller i stl 74?

Kollade tyvärr inte regnkläder för så små. MEN jag såg att det fanns gott om kläder från strl 74 och uppåt. TIll liten bebis var det ínte alls sådär mkt som det har varit.
  • MissKaos

b2ap3_thumbnail_figur1_juli13.jpg

Köpte den sittande budan. 20kr.. Blev kanonfint i vårt fönster Han sitter direkt under en hängande fönsterlampa Och får ljuset rakt på sig. Mycket nöjd!

• BlivandeMama

Ska dit den 27e denna månaden, vilken tid är det bäst att vara där för att slippa kö/för mkt folk?