• miqkaela

Gekås vol 14

BlivandeMama skrev 2013-08-10 19:20:51 följande:
    Ska dit den 27e denna månaden, vilken tid är det bäst att vara där för att slippa kö/för mkt folk?

Var där i måndags, kom dit kl 09. Då var det lugnt fram till kl 13 då det var packat med folk fram till kl 18
  • himla

ååå ska dit i oktober å fick ett presentkort idag på 500:- tack å bock

en fråga ... någon som sett om de har en sån där laddbar fönsterskrapa där nere ... från Kärcher tror jag de heter ... å isåfall pris !?  

Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4 *lill-bus bf 140304
  • Chance1

Nån som brukar åka från Stockholm o hur i så fall?

• BlivandeMama

Himla jag tror att jag såg en sådan när vi var där i juni:)

• himla

Toppen... Får vänta och se om det finns i oktober då helt enkelt....

BlivandeMama skrev 2013-08-11 20:20:05 följande:
    Himla jag tror att jag såg en sådan när vi var där i juni:)

Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4 *lill-bus bf 140304
  • prickigkatt

Tror ni det börjat lugna ner sig? Eller måste man komma in i september för det? Funderar på att åka på lördag..

• MissKaos
    prickigkatt skrev 2013-08-14 00:32:03 följande:
    Tror ni det börjat lugna ner sig? Eller måste man komma in i september för det? Funderar på att åka på lördag..

Jag tror helgerna är generellt sämst. Men nu är ju semesterarna över och skolorna har väl startat?  så det borde väl vara bättre..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • prickigkatt

Sitter i belutsångest... Åka dit på lördag med mamma och får avkastning med lilltjejen (8mån) eller åka dit en tisdag i början av september med en kompis fast då får jag klar mig själv mer för hon har också en liten.

• MissKaos

Båda?

prickigkatt skrev 2013-08-14 08:33:56 följande:
    Sitter i belutsångest... Åka dit på lördag med mamma och får avkastning med lilltjejen (8mån) eller åka dit en tisdag i början av september med en kompis fast då får jag klar mig själv mer för hon har också en liten.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft