• Ledilnaan

Gekås vol 14

Var på Ullared i måndags, de har börjat få in vinteroveraller.
    Beyblade finns, en byeblade snurra kostar 19:95, de andra kommer jag itne riktigt ihåg, men det fanns större grejer också.

• IdaN
    7 michelingodingar skrev 2013-08-07 06:03:34 följande:
    På lördag tänkte vi åka till ullared men jag undrar om någon vet ifall de har fått fram mycket  vinterkläder? Har de beyblade grejer? vad kostar det?
    vi var där i juli och då hade dom tagit fram alla vinterkläder overaller och fodrade regnkläder. Beyblade vet jag faktiskt inte men det har dom säkert.
    Stolt Mamma Till Casper Född 2005 & Emilia Född 2007 Väntar bebis nr 3 i Augusti 2013
  • MissKaos

...Och här sa just min man (kollade i fyndtipsen såg en grejj vi evt vill ha) vi KANSKE skulle åka till Ullared imorgon? Om det regnar?
    Kan man säga KANSKE om en sådan sak till en gravid kvinna?

...dödar spindlar....

Jag vill åka nuuuuuuuuuuu Har planerat en tur neråt i höst. En exrta kan inte vara fel.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • miqkaela
    JVmamma skrev 2013-08-08 02:12:42 följande:
    Är det fortfarande lika mycket folk där denna veckan tror ni? ð???

Jag var där i måndags.

Det var lagom med folk fram till lunch, sen var det väldigt mycket folk i butiken.
  • Hannajo
    MissKaos skrev 2013-08-07 21:34:19 följande:
    ...Och här sa just min man (kollade i fyndtipsen såg en grejj vi evt vill ha) vi KANSKE skulle åka till Ullared imorgon? Om det regnar?
    Kan man säga KANSKE om en sådan sak till en gravid kvinna?

...dödar spindlar....

Jag vill åka nuuuuuuuuuuu Har planerat en tur neråt i höst. En exrta kan inte vara fel.

Hoppas ni kom iväg! En sån sak kan man inte säga KANSKE om =)
    Elvira dec -04, Oskar juni -08 www.livet-enligt-johanna.blogspot.com
  • MissKaos

Mycket folk. Men vi slog pers i kassan ändå..

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft