• substitutet

Gekås vol 14

Seldonia: Fanns bara Löfbergs Lila och Classic när vi var där för två veckor sedan. Priserna på livsmedel skilde sig endast minimalt mot tex Willys priser.

• Lissy81

Nån som vet vad barnskidor kostar? Fanns på bild i bloggen nyligen. Inget avancerat alls, vill mest att min 5-åring ska få prova. Han lånade ett par vid ett tillfälle på dagis förra vintern och tyckte det var kul, tänkte om han vill åka lite iår igen.

• Tessou

Finns vinteroverallerna i enkelstorlekar? Är ute efter stl 116.

ELIAS 090326
  • AnnelieW

Någon som vet om dem har små barnstolar och bord på Gekås? tänkte göra en liten rithörna till sonen

• till hösten
    Seldonia skrev 2013-09-16 19:27:36 följande:
    Kom på att livsmedel utökats sen jag var dit förra året. Är det någon som vet om det lönar sig att gå och leta reda på kaffe och te? Finns det, och är det så pass bra märken och priser att man vill bära hem några?

Och My Little Pony, är jättenyfiken på vad som finns! (får veta om två veckor, men vill ju drömma lite. )
    My little pony: finns en-pack med hästar som är ca 7 cm och kostar 40. Finns dubbelpack med liten prinsessan Luna och större prinsessan Celestia samt tillbehör typ kam, hårspänne och nåt mer, kostar 80. Finns några olika "huskulisser" med en häst samt tillbehör för 80 kr. Finns en större prinsessan Celestia med flaxande glittriga vingar för en 100-lapp. Sen fanns det mera förstås........ Detta var för några veckor sedan :)
    Det är alltså mindre än hälften av vad det kostar i leksaksaffär. 
  • Alandra
    Abborren skrev 2013-09-17 21:11:29 följande:
    Någon som har koll på docksäng dockstol, potts till docka? Finns det? Kostar?
    När jag va nere i fredags fanns de här som ligger på bloggen kvar:
    http://www.gekas.se/entry/leksaker-docksang-och-vagga 

Minns inte pris, men nån har skrivit att vaggan kostade 149:- och det kan nog stämma.

Stolar/fåtöljer fanns lite olika, potta är jag osäker, men tror det fanns. Fanns tom. strykbord och lekkök mm.