• I longing for you

Gekås vol 14

Någon som vet hur inredningsstilen är på Gekås? Är ute efter lite shabby chic, när jag var där för några år sedan fanns det massor men den stilen verkar som försvinna. Är framförallt ute efter bokstäver och ord, samt lite "slitet" samt ja lite smått och gott.

Hur ser sortimentet ut under mellandagarna/strax efter nyår är det mycket utplockat eller fyller de på trots det är mellandagar? 

• Bambusa

vi planerar att åka i februari, hur är läget då, finns de mkt grejjer, och är de fortfarande vintergrejjer då eller börjar vårsaker och kläder komma???

vi kommer bo på motellet och har 63mil enkel resa, förhoppningsvis har ja fått körkort då så vi kan turas om att köra.. ja kommer vara i v26då.. 5åringen ska med och shoppa för sina julklappspengar..

• Lisa1976

Nån som vet om dom har Star wars adventskalendern och vad den kostar?

Son 0804 Dotter 1101
  • MissKaos

Finns minns ej pris.

Lego city 179 kr

Lisa1976 skrev 2013-11-06 09:45:54 följande:
    Nån som vet om dom har Star wars adventskalendern och vad den kostar?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • SofiaO

Jag ska åka på lördag!! Äntligen!!

Har varit där många gånger, men aldrig tänkt på.... Finns det grejer till höns..? Hund, katt, smådjur och häst finns ju. Men höns...? Någon som vet? Typ vattenautomater, foderautomater osv..

Någon som sett fårskinnstofflor.?

• Carisma

Var på Gekås idag. Kom dit 10.10 och var ingen kö och inte så värst mycket folk i affären heller. I princip ingen kö till kassorna.
    Mycket lyckad shoppingrunda! 

• I longing for you
    I longing for you skrev 2013-11-05 12:56:11 följande:
    Någon som vet hur inredningsstilen är på Gekås? Är ute efter lite shabby chic, när jag var där för några år sedan fanns det massor men den stilen verkar som försvinna. Är framförallt ute efter bokstäver och ord, samt lite "slitet" samt ja lite smått och gott.

Hur ser sortimentet ut under mellandagarna/strax efter nyår är det mycket utplockat eller fyller de på trots det är mellandagar? 
    Puttar upp mina frågor :)