• IdaN

Gekås vol 14

Vad kostar en snowracer på gekås?

• KattenJanson

Hjälp
    Igår var jag på gekås och hittade en leksaksbil som jag skulle köpt om den inte var slut. Den stod på ena gavlen vid raden där de radiostyrda bilarna stod. Den kostade 179 kr och det satt en liten skärm som gjorde reklam om bilen. Men jag minns inte vad den heter. Någon som kan hjälpa mig med det (trots mager information. )
    Bilen kunde köra emot saker välta och köra vidare. Däcken var typ inlineshjul men kanske ändå inte. Genomskinliga var de nog. På reklamen körde bilen på gräs bland annat.

• Dezzie79

Bilen du söker heter lunar car. Den finns inne nu:) har kort på den men kan inte lägga in här

• I longing for you

Nu blev visst vårt besök till Gekås uppskjutet, hur är det med folk under våren? Har aldrig varit där i mars/april nämligen utan bara under juli-december. Men har hört att det ska vara lugnare då men stämmer det? 

• Dezzie79
    I longing for you skrev 2013-11-12 12:46:00 följande:
    Nu blev visst vårt besök till Gekås uppskjutet, hur är det med folk under våren? Har aldrig varit där i mars/april nämligen utan bara under juli-december. Men har hört att det ska vara lugnare då men stämmer det? 

Ja det är lugnare då. Jag har brukat åka i början av maj söndag och måndag och då brukar det va lugnare.

Idag var det jättemycket folk där
  • I longing for you
    Dezzie79 skrev 2013-11-12 14:58:57 följande:

Ja det är lugnare då. Jag har brukat åka i början av maj söndag och måndag och då brukar det va lugnare.
    Idag var det jättemycket folk där
    Perfekt :) Det blir nog inte exakt vid lön men antagligen en söndag eller mitt i veckan. Kan tänka mig att det är mycket folk just nu, alla ska väl handla julklappar :) 
  • Monstermamman

Någon som vet vad dockskåpet från Lundby kostar? Samt vad möbler etc kostar?

• Dezzie79
    IDA30 skrev 2013-11-12 20:44:44 följande:
    Någon som vet om det var kö in för att gå in idag?

Nej ingen kö varken in eller i kassorna. Men jättemycket folk därinne